Hallo! Wij gaan hèt morgen aan onze ouders vertellen! Bestwel spannend, we hebben immers alleen nog "maar" een positieve test gehad en ik voel ook wel vanalles. Maar toch! Je weet nooit hoe het verder loopt met de zwangerschap...er kan nog vanalles misgaan. Maar we willen dan toch ook wel dat hun het weten, want dan zul je ook de steun nodig hebben. In die week erna gaan we het ook onze beste vrienden vertellen. Als we het hartje gehoord hebben, willen we het aan meer mensen vertellen. Hoe gaan jullie hier mee om? Wanneer vertellen jullie het? Of hebben jullie het verteld? Groetjes Kaat
Hoi Kaat, als eerste van harte gefeliciteerd! Ik denk dat je het moet vertellen als jij het wilt... ik kon het echt niet voor me houden en heb het nog op de dag van de test aan mijn ouders verteld. Mijn vriend ook aan die van hem... Na een week of zes voorzichtig aan iedereen gaan vertellen... Nogmaals, het is maar net waar je je zelf goed bij voelt. Veel plezier!
Wij hebben het 1,5 week na de positieve test aan de familie verteld en daarna meteen aan iedereen. Vond het niet nodig om het stil te houden, hoefde ik ook niet moeilijk te doen met moeders voor moeders en uitkijken wanneer je erover praat etcetc Bovendien vond ik het gewoon leuk om het te vertellen
Wij hebben het rond de 8 weken aan onze ouders en broers/zussen verteld. Na de 1e echo (10 weken) tegen vrienden en na de 1e controle bij de verloskundige (13 weken) aan de rest van de wereld.
Wij hebben het een paar dagen na de test aan onze ouders verteld. Een weekje later broer en zus en na de echo de rest.
Wij hebben het de ouders met 12 weken verteld, mijn werk al met 6 weken ivm het werken met gevaarlijke stoffen. De rest wanneer het uitkwam.
ik heb het gelijk verteld toen ik de test had gedaan bij 6 weken dus al. als het fout gaat weten ze gelijk waarom je depri bent zo denk ik er in ieder geval over. gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!
ik wist het 24 december. We hebben het 1e kerstdag aan mijn ouders verteld, ouders van mijn vriend 2e kerstdag en mijn broertje op oudjaarsdag. Mijn collega's met 6 weken