Hallo! Hopelijk kan iemand hier mij helpen. Mijn dochter heeft de Cicciobello zieke pop. Zo'n blauwe die je beter kunt maken met medicijnen of een prikje. Nu heeft hij een tijd lang liggen verstoffen, maar ineens is hij weer hot. Alleen..als je de pop voor het eerst aanzet, moet je een bepaalde startvolgorde doorlopen: eerst de oorthermometer, dan de 3 flesjes in een bepaalde volgorde en tot slot het prikje, of zoiets. Alleen zijn wij de handleiding kwijt en weet ik die volgorde dus niet meer Heb al van alles geprobeerd, maar hij blijft ziek. Weet iemand die volgorde wel? Dan kan mijn dochter weer met haar pop spelen..(want nu blijft hij maar huilen en koorts hebben)
Hallo geen ervaring met de pop maar ik was te nieuwsgierig. De spullen die erbij zitten hebben geen speciale volgorde. Wat ik heb gelezen zou het de ne keer de spuit zijn de andere keer en fles etc. Als de flesjes niet werken heb je nog de speen, de oorthermometer en de spuit wat in de billen moet. Overigens heb je op YouTube ook nog filmpjes staan Dus geen specifieke volgorde, succes met het beter maken!
Ja dat het steeds iets anders is, klopt..de ene keer maak je hem beter met spuit, een ander keer met er roze flesje. Alleen als hij dus uit heeft gestaan en je hem voor het eerst weer aanzet, moet je alles in een vaste volgorde aanbieden, als een soort start-up zeg maar. En die volgorde weer ik dus niet meer.. Met als gevolg..je zet hem aan en hij blijft ziek en huilen...
Kun je niet in een speelgoedwinkel in overleg met een medewerker een doos openmaken en even de gebruiksaanwijzing lezen of er een foto van maken? Jammer als de pop niet meer gebruikt kan worden!