Dan maar meteen een bekentenis: ik rook weer. toen ik zwanger werd van Leo heb ik geen 1 sigaret gehad. En daar was ik best trots op Maar nu, nu het normale leven weer een beetje terugkomt, heb ik ook mijn oude gewoonte weer opgepakt. Eerst was het nog 1 sigaret op de avond, maar nu is het inmiddels al wat meer. Ik denk ongeveer 5-8 op een dag. Vanwege een soort van schuldgevoel rook ik alleen na een voeding zodat ons zoontje er minder last van heeft. Stom stom stom, maar ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die (weer) rookt. Wie nog meer? Groet van Kiki.
O jakkes, dat is dus iets waar ikzelf ook zo bang voor ben. Ik moet er echt geeneen weer opsteken, want dan is waarschijnlijk het hel van de dam.
Ik ben accuut gestopt toen ik wist dat ik zwanger was! Maar denk wel dat ik af en toe weer een sigaretje opsteek na de bevalling, gewoon voor de gezelligheid,op een verjaardag/feestje of na het eten of als ik (ooit) weer eens ga stappen... Maar veel roken deed ik sowieso al niet dus ik kan het wel goed beperken.
ja daar bern ik ook bang voor ik ben gestopt (ik kon t voor niemand verbergen dat ik zwanger was want ikke e n niet roken haha) ik ben bang dat ik ook weer ga roken alleen al voor de gezellgiheid (heel stom maar ach 1 of 2) maar noit bij d ebaby natuurlijk ik heb ook nooit in huis gerookt
ik ben ook gelijk gestopt toen ik wist dat ik zwanger was maar na de bevallling heb ik er nog geen 1 aan geraakt en ik verlang er ook niet naar, en ik was toch een aardiger door roker al zeg ik dat zelf dus met andere woorden ik ben gewoon gestopt
ik ben ook meteen gestopt toen ik zwanger was van Rowin en nu hij geboren is heb ik er echt geen moeite mee om niet te roken. ik kan me heel goed voorstellen dat je een terugval hebt hoor... ik hoop voor je dat het lukt om niet meer te gaan roken dan je u doet. succes verder. groetjes cindy
hoihoi Ik ben gestopt met de pil en ook gelijk met roken , ik rook nu nog steeds niet en heb er gelukkig toetaal geen behoefde aan . groetjes yvonne
ik ben nu ook gestopt, netzoals met mijn andere 3 zwangerschappen.... ben wel van plan straks niet weer (zoals met de andere wel) te gaan roken... we zullen zien...
Troost je, Ik heb de zwangerschap en tijdens de bv niet gerookt, maar toen Valentino overging naar t flesje direct weer 1 opgestoken Mijn man en ik zijn wel van plan om weer te gaan stoppen maar vind t nu gewoon even lekker, en we roken alleen buiten in de serre, dus Valentino ligt NOOIT in de rook...
Op dit moment kan ik me niet voorstellen dat ik het na de bevalling en de bv volhoud om gestopt te blijven.... maar ik ben ook net 2 weken gestopt! Hopelijk denk ik er later anders over En anders jammer dan hoor! Jij hebt het iig goed volgehouden tijdens de zwangerschap, dat is toch het belangrijkste?!