Worstenvingers

Discussie in 'De lounge' gestart door Dahlia, 14 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Bekijk bijlage 94704

Nou dames, ik ben bevrijd van mijn ring. :(

Gelukkig heeft de man niet door de lettertjes of cijfertjes gezaagd.
    Dit kostte me niks. En die man zei dat het weer heel makkelijk te maken is. Dus misschien gaat het wel meevallen met de prijs...

;)

2. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Owww jammer dat ie er toch afgezaagd moest worden!
    Maar hij kan dus gewoon mooi gemaakt worden?

Voel je je al bevrijd??? ;)

3. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Haha, ja voelt wel lekker zo. Je ziet aan mijn vinger nog helemaal een ringafdruk. Voelt lekker kaal zo aan mijn hand... Alleen jammer dat de mensen nu niet aan mijn hand kunnen zien dat ik getrouwd ben.

4. anna6

anna6 Bekend lid

7 jul 2009
    575
    88
    28
    hahaha, laat 'm zo snel mogelijk groter maken, dan kunnen ze het allemaal weer zien! whahaha:D

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Dat is ook sunde, want dan past hij na de bevalling misschien niet meer. ;)

6. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    he meis. je hebt er goed aan gedaan. zie je wel dat er zelfs al een afdruk in je vinger staat nu. je had geen keuze. je kan de ring toch alvast laten maken en aan een ketting aan je hals hangen dan draag je hem toch. na de zwangerschap past hij na alle waarschijnlijkheid gewoon weer hoor.

7. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hoi Yinte, ik denk dat ik hem gewoon na de bevalling laat maken, want ben een beetje bang dat als ik hem nu laat maken, dat ie dan niet blijkt te passen over een half jaar... Tis niet anders. ;)

8. Giltje

Giltje Niet meer actief

Mijn vingers zijn ook iets dikker geworden, denk zelf dat het door het vasthouden van vocht komt, ik heb mijn ring maar afgedaan, omdat ik op gegeven moment de hele afdruk in mijn finger zag staan. maar heb nog steeds slanke vingers haha, zijn alleen ietsie dikker geworden, maar komt wel weer goed denk ik ;)

9. @ Waardevol, ik was echt maar 5 euro kwijt voor het laten repareren van mijn gouden trouwring. Dit was begin 2009, dus nog niet zo heel lang geleden.
    Als het goed is laten ze de uiteinden die er nu zijn, aan elkaar smelten, dus hebben ze ook niet veel "extra" goud nodig. Een beetje maar. En het graveren kostte ook niets..

10. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ok! Ik hoop dat het inderdaad dan mee zal vallen. 5 euro is niks natuurlijk.

Ik zal het merken over minimaal een half jaar, na de bevalling ergens...

11. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Trouwens, je kunt nog steeds een ringafdruk zien in mijn vinger. Zo strak zat hij.

12. Ja heb ik ook. Heb mijn trouwring vanmorgen ff af moeten doen. Heb weer eens wat last van wat eczeem op mijn handen, en ook net onder mijn ring. Dat jeukt als de ziekte, dus maar ff een paar dagen de trouwring af.. Maar de plek waar de ring altijd zit, dunner als de rest van mijn vinger.

13. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    haha meis, en jij ging 'm nog lekker een maand laten zitten? :) stel je voor wat het dan geweest was... ik draag al sinds m'n 4de zwangerschapsmaand geen ringen meer (behalve die éne die altijd te groot was en die ik nu eindelijk eens aankan :D)... als je er gevoelig voor bent heb je binnen de kortste keren dikke pootjes, niks aan te doen.

Mijn worstenvingers doen nu sinds een week of 2 zelf enorm pijn, kan geen vuist meer maken, alles is stram en stijf door het vocht.
    Hoort erbij!

14. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

@ Ingrid, wat vervelend die eczeem. Dat stukje van de ring is bij mij idd ook dunner. Echt een stom gezicht.

@ TheLady, ja ik geloof ook dat ik er dan gevoelig voor ben...
    Maar als het goed is verdwijnen bij jou de worstenvingers weer langzaam over 5,5 maand he? Zie dat je hoogzwanger bent..... Dus nog fftjes irritante vingers... :)

15. zustertje

zustertje Niet meer actief

Als ik mijn trouwring afdoe (die eerder veel te los is dan te strak) staat er ook een afdruk in hoor dat zie je een week later ook nog.

Maar gelukkig dat hij af is.

16. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ja ok. Ik denk dat je vinger gewoon een beetje naar je ring gaat staan.

17. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    @waardevol, ja hah! Hopen dat het snel over is, heb gelezen dat je er wel nog 2 weken na je bevalling last kan van hebben, maar hé, het einde is in zicht ;)

18. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Nou ja... en wat zijn uiteindelijk 2 weken? Dat is zo om. ;)

19. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Foto van je ringloze vinger:D??? Ben wel benieuwd in hoever de afdruk erin staat:p

Deel Deze Pagina