mn lptop is het aan het begeven . Allerlei letters weigeren vaak en de k slaat bijna continu op hol. Moet dit nu ook typen met de backspceknop continu ingedrukt. niet handig. Ik heb alleen niet veel geld over momenteel dus zoek een goed geprijsde. Wel een laptop, geen notebook. Wie heeft er een goeie aanbieding gezien?
Intertoys, 29,30 september en 1 oktober. 349 euro. Ga er zelf ook eentje halen, mijn laptop heeft het een hele tijd terug begeven, pc staat boven, dus beneden altijd op telefoon maar gewoon niet zo handig.
Hier staan vast wel goede laptops bij, ook vaak wel aanbiedingen: Laptop - Mediapedia - Alles over elektronica Mis hier ook wel: Laptop - Goedkope computers kopen op BESLIST.nl v.a. € 2
bedankt, ik ga eens even neuzen. Heb op de site van dell ook eentje gevonden van 350 euro maar heb niet echt ervaring met dell of die een beetje goed zijn
Ik weet niet hoeveel je max wil uitgeven? Ik heb zelf niet zoveel verstand van computers maar heb met behulp van mijn computernerd broer een gekocht bij de mediamarkt. Hij koste 479 euro. Het is een Accer laptop, met 6GB werkgeheugen en 500GB harde schijf en een 17,3 inch LED scherm.
Klinkt goed maar is helaas iets meer dan ik me kkan veroorloven momenteel. 400 is toch wel het absolute maximum denk ik. Heb nu net de k toets er af gesloopt en s flink an dt binnenste lopen klooien en hij doet t weer ff. Voor zolang als t duurt dan. Hoogst irritant als je met je man probeert te msnen en je kan alleen maar een megaserie k's typen