Na de zoveelste roestvrijstalen toiletborstelhouder die niet roestvrij blijkt of toiletborstel die vlot uit elkaar valt dan wel los gaat zitten, vroeg ik me zo af of jullie weten waar ik een goede koop? Gewoon een voor op de grond, met een dichte houder zeg maar... Die niet zomaar uit elkaar valt of niet roestvrij blijkt te zijn.
Gewoon een toiletborstel met houder van IKEA voor 79 cent. Die dingen zijn zo ranzig en niet de moeite om schoon te maken. Heb een voorraadje thuisliggen, zodat ik als ie heel vies is gewoon weg kan gooien.
Ik heb deze borstels en houders van de Action. Vervang de borstels gewoon om de zoveel maanden voor die paar centen. Had inderdaad eerst die Ikeadingen, ook prima, maar ik vind deze iets mooier.
Wij hebben deze, kost normaal iets van 2 euro ofzo? Koop een paar keer per jaar een nieuwe, wel zo fris toiletborstel folder aanbieding bij Action - details
Borstel vervang ik met regelmaat maar wij hebben alle toilet artikelen rol houder. Borstel houder emmertje van geesa kost wat extra s maar dan heb je ook wat. Nu na 5 jaar alles nog als nieuw heb geen roest plekken
Deze heb ik van de Action vervang eens in de zoveel tijd de borstel en zette houder in een sopje. Voor mij geen RVS meer mijn ervaring is dat het toch roest