Hoi meiden, we willen graag een hangmat aanschaffen. Heb al een beetje op internet gekeken en er is best veel keus. Wie van jullie heeft er een hangmat? Waar hebben jullie deze gekocht? En bevalt deze ja of nee en waarom? Ben heel benieuwd naar jullie reacties. Groetjes Mariska
Zo'n vaan ''gaas'' zou ik niet doen. dat doet zeer als je er met korte broek en t-shirt in ligt. Verder geen tips
Wij hebben er een, tussen de schuur en het huis. Het gaat dan om een lengte van een meter of 5/6 De hangmat is bijna 3 meter. Welke afstand moet je overbruggen? Met hoeveel wil je er in? De onze houdt een gewicht van ongeveer 150 kilo Er is heel veel keus, dus eerst ke wensen op een rijtje zetten. Ik was overigens 75 kwijt. Weet niet meer precies waar ik hem heb gekocht, kan ik misschien nakijken. Ben er erg tevreden over, hij is echt goed geweven, heel degelijk
Wij hebben vorig weekend deze gekocht voor onder de veranda en voor op vakantie. Of hij bevalt weet ik nog niet...we hebben nog geen bevestigingshaken 2 persoons Hangmatten
Hier een houten standaard met een hangmat bij het tuincentrum gekocht. Even uitproberen en lag heerlijk. We hebben er eentje zonder stokken daag lig in. En vorig jaar terug aangeschaft zonder stokken dat vind mijn dochter fijner.
Je hebt ze iig met en zonder latjes aan begin en eind (om de hangmat open te houden). als je lang bent (ik ben 1.88) dan is met latjes er in niet gunstig want daar ben je dan te lang voor en lig je met je voeten op de latjes (bij die van fatboy geen last als ik het me goed herinner, die kost 300,-). Wij hebben geen grote bomen in de tuin dus ik had er eentje nodig met standaard, het leek me niet handig om hem aan de schutting te knopen We hebben dr bij ikea een gekocht (zonder latjes) met standaard. Ik kan deze standaard in mijn eentje door de tuin heen rijden om hem op het beste plekje te zetten. Ik weet niet tot hoeveel kilo maar heb hem iig gekocht op 120 kilo, zodat ik er samen met leasekind in zou kunnen. Alleen nu ik zwanger ben wat moeite met in en uitstappen maar dat zou ik in elke hangmat hebben denk ik
We hebben sinds vorige week deze standaard (wel iets donkere versie: Hangmat hebben we toendertijd meegebracht uit Brazilië - zonder stokken