Sinds ik ingeschreven sta bij de KvK word ik echt dood gegooid met zakelijke post.. Ik word er niet goed van! Ik sta ingedeeld onder 'Overige werkzaamheden', en dus denkt elk bedrijf dat ze wellicht iets voor me kunnen betekenen.. Ik krijg brieven van bedrijven die mijn kapsalon in willen komen richten (wat ik doe lijkt in de verste verte niet op haren knippen ), van tig bedrijven die m'n administratie voor me willen doen, van vrijwel elke bank die wil dat ik m'n zakelijke rekening bij hen open, van bedrijven die m'n hele huis willen voorzien van TL-licht, waarvan bewezen is dat je er rustiger, en dus beter, van gaat werken.. Pff! Dus, bestaat er net als het bel-me-niet-register ook zoiets voor post? Ik kan op internet helemaal niets vinden Een anti-reclame sticker op m'n deur gaat ook niet helpen, want het is allemaal geadresseerd natuurlijk..
Hmm, maar dan ontvang ik meteen helemáál geen post meer van bedrijven. Dus waarschijnlijk ook niet van Lekker in het Leven e.d.? Dat zijn dingen die ik dus wél wil blijven ontvangen, het gaat alleen om de post die gericht is op mijn bedrijf..
nope niet als je de andere dingen wel wilt ontvangen. word wel rustiger na een half jaar/jaar. als je het helemaal niet wilt kan je een brief sturen na elk van die bedrijven en vragen of ze je uit de mailing/post lijst willen halen maar dat vergt aardig wat tijd.