Even benieuwd. Welk kerstpakket heb jij deze keer gekregen en wat vind jij het allerleukste kerstpakket dat jij van je werkgever ooit hebt ontvangen? Waarschijnlijk ga ik volgend jaar de kerstpakketten regelen, vandaar mijn nieuwsgierigheid.
Onze baas gaat elk jaar naar de Plus en laat daar een doos vullen met spullen die hij zelf uitzoekt. Elk jaar een mooi pakket. Eerst kochten ze van die standaard kant en klaar pakketten maar op deze manier heeft ie meer waar voor zijn geld.
Die van mij was niets waard dit jaar, maar de kerstpaketten van mijn schoonvader zijn elk jaar gigantisch! Vorig jaar: Met zijn allen naar de douglas ( was afgehuurd) mochten ze p.p. voor 100,- luchtje uitzoeken. Daarna met zijn allen naar de Sting ( ook afgehuurd) daar mochten ze p.p. voor (scchrik niet) 500,- shoppen voor zichzelf, mocht ook écht niet voor familie o.i.d. De kleding die ze hadden gekocht moesten ze aan houden, en daarmee gingen ze naar een luxe restaurant uiteten! En dit jaar ( afgelopen vrijdag) Moesten ze allemaal in pak komen, iedereen werd opgehaald door de limousine, waarna ze naar een heel luxe/duur restaurant gingen, en als afsluiter mochten ze bij de saturn p.p. voor 250,- uitzoeken!
Zo'n werkgever wil ik ook wel. De laatste paar jaar standaard een set cadeaubonnen van Bol.com a 40-50. Mooiste pakket van een jaar of 7 geleden: Italiaans. Lekkere pasta, flink stuk parmagiano-kaas en grote pastaschaal. Dit jaar:noppes, niks nada. Ze hebben in alle wijsheid besloten het geld van de kerstcadeaus aan een goed doel te schenken...Met ingang van 2013, dit jaar dus niet. Riekt naar verkapte bezuiniging over 2012.
Mijn man heeft alle jaren wel een mooi pakket. Vorig jaar was wel de mooiste. 2 dagen onbeperkt entree voor de winterefteling en een overnachting in het Efteling hotel. Kinderen hebben de tijd van hun leven gehad. Zaterdag krijgt hij zijn Kerstpakket, we zijn zeer benieuwd! Ik heb nooit echt veel soeps gehad. Ja toen ik 16 was en werkte in een supermarkt. Een goed gevuld pakket met etenswaren. Dat was wel goed!
Wauw, wat een gigantische kerstcadeaus zitten erbij! Hier is het budget iets van 35,-. Dus zo supergaaf als een tablet, heerlijk dineren of een prachtig uitje zit er niet in. Maar voor iedereen die dat wel heeft gekregen, wat onwijs leuk. Geniet ervan!
Wij krijgen al een paar jaar een VVV-bon van 50 euro. Ik ben daar heel blij mee, want daarvoor kregen we van die standaard dozen. Eerlijk gezegd ... daar gooide ik meer dan de helft van weg. Dus ik ben blij met mijn bonnen!
Bonnen waren hier ook altijd favo. Op zich vond ik zo'n doos (wij hadden meestal van die themadozen ipv standaard 'eten'doos) ook leuk maar met bonnen kun je alle kanten op.
Wij krijgen altijd hele karige cadeaus,dat is de gehandicaptenzorg he.. Vandaag een beker met logo van het werk erop en een VVV bon t.w.v. 15. Die bon vind ik wel het leukste tot nu toe maar we zijn eerlijk gezegd niet veel gewend.. Ik ben benieuwd hoe hoog de bonus van de directeur dit jaar is,hij kreeg vast geen beker & bon..