wortelkanaalbehandeling, zijn er ook positieve verhalen?

Discussie in 'De lounge' gestart door cvm1985, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poppie

Poppie Lid

17 sep 2006
    47
    0
    0
    ik heb er afgelopen maandag één gehad. viel echt mee! Alleen de verdovingsprikjes zijn veneinig verder is het echt pijnloos. Beetje jammer dat het een klein uurtje duurt, maar verder geen last meer gehad.
    Succes morgen dan!!

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja goeie ervaringen gehad hier! heb 2x wortelkanaalbehandeling gehad. 1x vond mn werk dat ik 2dagen thuis moest blijven om te herstellen. vond ik nergens voor nodig maargoed als zij dat willen :p Had totaal geen pijn erna, had wat pijnstillers en dat ging allemaal goed. geen slechte ervaringen dus hier :) 2e keer was door een beginnende tandarts gedaan, ging wat lastig met de 3 kanalen in mn kies, hij kon bij 1 niet goed komen omdat ie raar in een bocht zat. maar alles is goed gekomen en ook daar geen klachten over.

kmoet erbij zeggen dat tandarts niet mn grootste vriend is (tja bij wie wel..) maar mijn vorige tandarts heeft een schop in zn klokkenspel gehad dus ik ben niet de makkelijkste klant voor ze :p

3. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik heb al diverse behandelingen gehad en nooit ergens last van gehad... alleen de verdovingprik even maar verder? helemaal niks ook geen napijn gehad.

4. Within

Within Niet meer actief

Ik heb zelfs de verdovingsprik vaak niet gevoeld, heb een enorme angst voor naalden en ze verdoofden de huid even voor met een watje voor ze de naald erin stoken. Mijn hele mond heeft bijna een wkb gehad, maar bijna nooit last van gehad en de behandeling zelf viel me ook 100% mee. Je krijg alleen op een gegeven moment wel kramp in je kaak :p

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Dit topic hielp mij er net aan herinneren dat ik afspraak bij tandarts moest maken. Nu gedaan :D haha Mn zoontje gaat voor t eerst mee, spannend

6. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ik had nergens last van, heb er 2 gehad
    alleen moest ik ergens tussendoor naar de wc en heb ik echt in eeen deuk gelegen om mezelf toen ik in de spiegel zag hihihihi

7. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ik vond het een eitje!
    En dat zegt iemand die als de dood is voor de tandarts hihi

Heb hem ondergaan in mijn hoektand links boven.. en behalve de verdovingsprikken die niet zo fijn waren in mijn gehemelte heb ik helemaal niets gevoeld, na afloop ook niet!

8. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Ik zag er ook als een berg tegenop, maar zelfs het verdoven vond ik niet echt pijn doen. Dus mocht het ooit nog een keer zover komen, dan weet ik het allemaal wel meevalt.
    Moet er misschien wel even bijzetten dat mijn tandarts de hele tijd slap aan het ouwehoeren was en ik heel hard mijn best moest doen om stil te blijven liggen...wat was ie grappig zeg.

9. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    heb in totaal 6x een wortelkanaal behandeling gehad en heb er niks van gevoeld en geen napijn gehad.

succes

10. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb erbij gezeten bij mn man en hij vond alleen de verdoving vervelend. Daarna heeft hij nog 2 dagen een beetje last gehad, maar geen pijn. Sterkte hoor!!

Deel Deze Pagina