haha gelukkig maar heb 1x eerder wkb gehad en die viel ook reuze mee. Blij dat die van jou ook bijna pijnloos is verlopen
Ben blij dat je het al achter de rug hebt, want ik heb het ook gehad. Had alleen de fistel aan de zijkant zitten en toen ik de wkb moest hebben, was ik 16 weken zwanger. heb toen een vrij lichte verdoving gehad en zat echt tegen het plafond aan! Heb echt gejankt als een klein kind, omdat de wortel nog niet helemaal dood was! Thuis nog 2 uren goed last gehad en toen was het over! Heb er ook veel te lang mee rond gelopen, want liep er al 4 maanden mee rond. Had eerst herpes-aanvallen in mijn mond (koortsblaren in mijn tandvlees) en daarna die fistel. Toen durfde ik niet meer naar de tandarts omdat die herpes aanvallen zo;n pijn deden.Echt...ik beval nog liever dan dat nog een keer mee te maken. Maar goed, nu moet ik vrijdag weer naar de tandarts omdat er een stukje van die vulling af is.....getverderrie! Echt, heb nu 2 vullingen in mijn mond, maar ben echt sch****benauwd voor een vulling op een dooie kies, hahaha!
net geweest voor een wkb. viel reuze mee! zelf de prikken deden niet echt pijn. heb een nieuwe tandarts en gossiemeine wat een lekkerding hahaha. Maargoed back on topic behandeling ging goed. hij kon bij 3de kanaal niet in de punt komen dus hopen dat ik daar geen last van ga krijgen maar dat denkt ie van niet. Al met al viel het reuze mee oja en mn tong is alleen verlamd... vreemd want mn kies BOVENIN werd behandeld en kreeg dus ook bovenin 2 verdovingen.. zeer vreemd dat mn kies dan niet verdoofd is (was vervolg behandeling dus zenuwen waren al dood maar hij wilde voor zekerheid toch even verdoven wat uiteindelijk niet nodig is geweest) maar mn tong is wel knocked out