Toen mijn 4 verstandskiezen waren getrokken plus een wortelpunt en 1 van die gaten zo ging ontsteken dat er een gat was ontstaan naar de wortels van mijn naast gelegen gezonde kies heb ik 8 pcm,5 ibu 600,3 tramadol en 1 morfine in pil vorm geslikt en nog zat ik als een baby te janken. Krijg nog de bibbers als ik terug denk aan die pijn moooi he!!!!
Wat is een wkb? Boren ze dan eerst je kies uit? Heb al tijden zeurpijn in een kies na het zetten van een vulling.
een wortelkanaalbehandeling, dan halen ze de zenuw van je kies/tand eruit. Je tand/kies wordt dus dood gemaakt. Vaak alleen als mensen een ontsteking aan de wortelpunt hebben, als je dat hebt, oel je dat met warm/koud drinken/eten (doet erg zeer en zeurt lang na) en/of met druk, dus bij bijten op iets.
Ik heb er ooit één gehad en vond het echt niet veel voorstellen. Nou moet ik er wel bijzeggen dat ik een keizersnee heb gehad en die ook niet veel vond voorstellen. Dus misschien heb ik een hoge pijngrens...
Kan het ook zijn dat het gat niet goed gevuld is? Hoe lang mag je napijn hebben van het zetten van een composietvulling?
Jawel joh, ik zou voor de behandeling wel alvast één nemen en dan een spiegel opbouwen van paracetamol.
Het is maar goed dat de laatste berichten na de behandeling zijn gepost Tot nu toe valt het heel erg mee met de napijn. Heb alleen het gevoel alsof ik een klap op de kaak heb gehad en mijn kies is soort van licht gevoelig (soort zeuwpijn). Zal wel zo horen? maandag nog een behandeling, hopen dat ie net zo meevalt...