Morgen moet ik weer naar de tandarts voor nog steefs dezelfde kies.... ik zweet me letterlijk een ongeluk van de zenuwen. Ik denk dat ik mijn kies niet weer open laat maken want nog steeds voel ik me zenuw..... Denk dat ik maar ga vragen of ze m eruit kunnen trekken, maar dat zal wel pijn doen met die zenuw die ik zo goed voel..... ben zo angstig Iemand ervaring met een gelijk soort verhaal??
Oh dit kan allemaal zo'n zeer doen. Ik heb een paar weken terug ook een wkb gehad, en moet over een paar weken terug voor deel 2. Ik zou bijna zeggen: we laten het zo, want ik voel geen pijn, maar ze moeten nog even wat afmaken of zo. Alvast veel succes voor morgen. Je kunt het altijd vragen, of ze hem willen trekken. Maar lijkt me wel lastig voor jezelf als je het zonder kies moet doen.
Helaas herkenbaar; ik heb dit ook al eens gehad. Misschien zou een AB kuur helpen om de boel even iets rustiger te maken voordat ze verder gaan. Of idd vragen om de kies niet dicht te maken zodat alle rotzooi eruit kan. Dit hebben ze bij mij ook gedaan toen ik verging van de pijn. Sterkte meid, dit sucks!
Ik ben begonnen met een AB kuur en dat deed niets, wat ze eigenlijk wel had verwacht. Bah heb slecht geslapen en moet om half 6 er zijn Ze wilde m de vorige keer al open laten maar dat leek haar geen succes omdat het "dicht" ook al zo gevoelig is. En als ze m open laten komt er toch vanalles in, eten/drinken?? Heb klamme handen..... pppfff.....
Hier nog zo een angsthaas voor de tandarts. Hebben ze geen zwaardere verdoving? Bij ons hebben ze 2 soorten. De normale en een zware. Als je die zware krijgt is alleen het nadeel dat je aan de kant waar die gezet wordt ff wazig zicht heb met je oog. Dit was een bijwerking zeiden ze maar trekt weer weg . Ik had ook een kies die fiks ontstoken was. Bij het openboren van de kies barste hij open waardoor er veel pus en bloed uit kwam. De hele boel was ontstoken. Is schoongemaakt en medicijn in gegaan en toen een noodvulling. Ben toen tussendoor nog 2 keer geweest voor herhaling hiervan. Toen ik voor de laatste behandeling moest komen was hij nog pijnlijk en zat ik ook met zweet in me handen bij de tandarts. Hij heeft me toen flink verdoofd en heb er weinig van gemerkt. Af en toe een scherpe steek. Dit kwam omdat de wortelpunten nog ontstoken waren. Dat vijlen kan soms wel kriebelen ik heb zelf al 3 keer een wortelkanaal gehad. Laten trekken zou ik niet zo gauw doen. Is slecht voor je kiezen en tanden die er omheen staan. Mits je er een implantaat of brug laat tussenzetten.
Er is me heel wat duidelijk geworden vandaag. Ik was er zo klaar mee dat ik voor t eerst wat heb durven vragen over hoe en wat. Ik wilde me kies niet weer open laten maken omdat ik verschil voelde... Weer een foto gemaakt, en heb nu de 3 foto's achter elkaar gezien. 1e foto was mijn hele kies van boven tot onder ontstoken, met onder de wortels nog een ei erop. 2e foto was al een stuk minder. En deze die ze vandaag maakte was ook weer minder geworden dus er is wel vooruitgang. Ik wilde me kies laten trekken maar dat adviseerde me van niet pmdat de kies buiten de ontsteking er prima uit zag. Heb nu gekozen voor nog een AB kuur in de hoop dat t laatste stukje ontsteking daarmee verdwijnt.... Trouwens me zenuw is er allang uit, bij de 1e behandeling al ik voel dus mijn ontsteking..... sorry ben blond en durfde niks aan de tandarts te vragen..... schijterd....
He getsie kel! Wat een ellende! Hopelijk werkt de kuur snel voor het laatste beetje ontsteking!! Hopelijk ben je verzekerd voor de tandarts, anders is het een duur grapje denk....
Hier de tweede keer een forte verdoving gehad en had helemaal geen pijn! Een gewone verdoving werkt bij mij niet.
Heb een verzekering die tot 500 euro vergoed. Elke keer krijg ik tot dat bedrag 75% vergoed dus de kosten vallen nog mee tot nu toe maar t loopt wel lekker aan hoor.... Ik heb de 1e x 4 verdovingen gehad en voelde nog alles. Achteraf ook niet gek nu ik heb gezien hoe de ontsteking helemaal zat. 2e keer kreeg ik 2 zwaardere verdovingen maar helaas die hielpen ook niet. Tis een beste ontsteking, en die zal eerst weg moeten willen ze verder kunnen gaan...
Het is toch dat je per gebeurtenis 75% vergoedt krijgt met on totaal 500 euro? Je bent toch niet per behandeling voor 500 euro verzekerd? Als dat zo is wil ik die verzekering ook. Ik ben voor 1500 verzekerd waarbij ik per keer 25% dus zelf betaal en als ik door die 1500 heen ben moet ik 100% betalen. Ik zou als ik jou was toch even informeren..