Ze lijkt honger te hebben maar wil niks..

Discussie in 'Voeding' gestart door 2jees, 18 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2jees

2jees Niet meer actief

beetje gekke titel maar ik zit er wel mee..

Mijn dochter hoeft s avonds nauwelijks/geen eten, (groente/aardappel) of het nu uit de hand is of geprakt.
    Maar ze lijkt wel heel hongerig, zit erg te wippen in de kinderstoel en te 'schreeuwen' alsof ze honger heeft. maar ze neemt vrijwel niks van wat ik haar geef. Achterna eten wij fruit en dat wil ze wel.

Hoe kan dit? Iemand nog opties want het eet niet echt gezellig zo..

2. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Drinkt ze overdag mss teveel? Mijn nichtje dronk overdag teveel, had wel honger maar kon niet meer eten terwijl ze trek had. (Snap je m nog?)

3. 2jees

2jees Niet meer actief

Ze krijgt Bv op verzoek ja maar brood eet ze wel en fruit (op datzelfde moment!) dus ook.. Heel gek. Het maakt ook niks uit of ik voor of na die tijd voed..

4. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Wil ze misschien juist rapley of geprakt? Zelf eten?
    Misschien een fase? Deze fase schijnt heftig te zijn qua ontwikkeling.

5. 2jees

2jees Niet meer actief

Ik heb het allemaal al geprobeerd, ook van mn eigen bord.

Fase, ja kan.. maar ze heeft het eigenlijk nooit gedaan, van de lepel sowieso niet, rapley vond ze in het begin wel leuk, meestal pakt ze het nog wel, maar ze neemt nauwelijks en gooit het weer neer. In t ergste geval duwt ze alles zelfs weer uit de mond :(

6. Dwrtjj

Dwrtjj Actief lid

9 feb 2012
    193
    0
    0
    zelfstandig ondernemer (beautybranche)
    Ja hier ook hetzelfde ongeveer! Sinds 1,5 week overgaan op Rapley omdat hij prakjes ook weigerde.

De laatste 2 dagen gaat het in een keer helemaal mis. Schreeuwen, huilen, boos worden.. af en toe een hapje en dan weer uit de mond halen... Ik dacht dat het misschien moeheid is, dus we gaan morgen een uurtje eten met hem. Hij heeft net leren lopen (langs de bank, achter zijn wagentje) en is de hele dag druk bezig met klimmen, optrekken en lopen dus wellicht dat hij gewoon wat sneller moe wordt en dus rond etenstijd geen energie meer heeft. Misschien is dat bij jullie ook het geval?

Maar als ik het zo lees kan het ook goed een fase zijn... wel een hele vervelende!

Deel Deze Pagina