Onze nieuwe tuin is zo goed als af met een groot gedeelte border voor planten/bloemen. Nu is t wel heel saai om zo te laten! Maar waar heb ik nog lang plezier van en is betaalbaar? Hopelijk goede tips!
Waar ben je naar op zoek? vaste planten of één-jarige planten? Wil je ook groenblijvers voor de winter? Voorkeur voor kleuren? Welke sfeer wil je de tuin laten zijn? Strak, boerentuin, cottagesfeer, oosters etc.
Wil vooral gezelligheid! En idd in de winter wat groen houden is wel erg leuk Lavendel wist ik idd wel maar heb ik voor ook al heel veel
Lavendel blijft nog wel een tijd mooi. Ook blijft hij in de winter groen. De lanvendel in mijn tuin is nu uitgebloeid, maar als je ze koopt zijn ze nog wel paars. Ik vind persoonlijk de skimnia ( weet niet precies hoe je het schrijft ) ook heel mooi. Die zijn blijvend groen. In de winter met mooie rode soort van bloemen. Weinig werk ook, haha is ook lekker.
Mooi dat je geslaagd bent! Wat is het geworden? Ik vind zelf een goede bodembedekker afgewisseld met veel gekleurde bloemen altijd erg gezellig. Ook handig een bodembedekker, want dat scheelt harken en onkruid wieden.