Net bij de supermarkt een grote zak wortels gekocht omdat ik daar zo'n zin in had. Maar nu bedenk ik me pas..mag dat eigenlijk wel tijdens de zwangerschap? Daar zit toch behoorlijk wat vitamine a in? Of ben ik nou heel stom? ops. Liefs Jessy
hoi hoi volgens mij mag je gewoon wortels eten hoor tenminste ik hoop van wel want ben er dol op groetjes nathalie
nou ik lijk nog net niet op een konijn ! ik heb al kilo's op .... mmmmmmmm super gezond en beter dan zakken chips en koeken dat is zeker ! Geniet er maar lekker van !
Mijn moeder had tijdens haar zwangerschap van mij zo'n verslaving aan wortels dat ik oranje geboren ben... van al dat caroteen. En ik doe het best prima! eet smakelijk
Grappig zeg dat die wortelverslaving zo vaak voorkomt. Mijn moeder had ook echt een enorme wortelverslaving tijdens haar zwangerschappen.. heb er geen nadelige gevolgen van Ikzelf eet niet heel veel wortels, maar soms wel en dan vreet ik ook rustig een hele zak leeg
Zou best kunnen dat wortel veel vitamine A bevat, maar volgens mij is alleen dierlijk vitamine A schadelijk, dus eet lekker door!