Ik heb een vraag waar ik eigenlijk niet de verloskundige mee wil lastig vallen. Gisteravond hebben mijn man en ik groentesoep, kippepoot en puddig gegeten. 's avonds kreeg eerst mijn man last van zijn maag, 's nachts kreeg ik last van mijn maag. Allebei aan de diaree. Zou dit kwaad kunnen voor het kindje? Maak me best wel zorgen. Hebben jullie dit wel eens mee gemaakt?
Hoi Wessels, 2 weken geleden had ik een voedselvergiftiging. Ik moest alleen maar overgeven en had diarree. Dag 2 heb ik toen zetpillen gehad om het overgeven te stoppen, alleen diarree was volgens de artsen niet erg. Het kindje kan wel wat hebben en er is genoeg reserve. Dus volgens mij hoef je je niet ongerust te maken. De diarree heeft bij mij 4 dagen geduurd... Wens jullie wel veel beterschap. Groetjes Suusje36
als ik jou was zou ik gewoon bellen naar de verloskundige, daar zijn ze voor. als hun denken dat het geen kwaad kan ben je denk ik meer gerustgesteld als dat iemand het op dit forum zegt. en als ze denken dat het wel kwaad kan ben je er in ieder geval op tijd bij. succes
ik heb zelf ook voedselvergiftiging gehad toen in ongeveer 16weken zwanger was. en dat kon volgens de vk geen kwaad. maar hou het gewoon toch voor de zekerheid ff in de gaten mocht je het toch niet vertrouwen dan bel je gewoon de vk ff.
Ook ik heb tijdens mijn zwangerschap een voedselvergiftiging gehad. Was toen wel pas 4 weken zwanger, en wist het nog niet eens. Volgens de verloskundige kan het echt geen kwaad voor de baby, maar als je je onzeker voelt zou ik toch even bellen. Dan kan ze je geruststellen.
Hoi, Ben erg ziek geweest van mosselen toen ik 17 weken zwanger was. Mijn verloskundige zei dat het geen kwaad kon.