Hallo Dames, Lees topics over het wel of niet in bad gaan tijdens de eerste maanden. Mijn vraag is of het verstandig is om in de laatste dagen voor de bevalling nog in bad te gaan. Ik vraag me dit af omdat in bad de vliezen zouden breken en dan zou je het niet merken denk ik dan?? Is dat zo? Hoe denken jullie hierover? Merk je het alsnog als in bad zit en de vliezen breken? Groetjes Karin
Blijkbaar zijn mijn vliezen onder de douche gebroken, heb ook niks gezien En ook niks gemerkt, dus kan niet echt antw geven op je vraag
gewoon in bad gaan en onder de douche gaan hoor.. ik ging ook nog gewoon zwemmen de laatste dagen. Voor hetzelfde geldt loop je nog 2 weken en dan 2 weken niet douchen enzo... hmm.
Ik heb toevallig vorige week aan de VK gevraagd of je in bad mag gaan zitten als de weeën beginnen. Dat mocht, zo lang de vliezen niet gebroken waren. Zwemmen zei ze ook dat mocht, ook zo lang de vliezen niet gebroken waren ... maar ... ik snap jouw punt heel goed ... ik denk ook weleens "zouden de vliezen nou breken ?" maar dan ga ik naar het tiolet en dan is er gewoon een beetje afscheiding ... vervelend ... Groetjes, Nikki F
Je mag inderdaad gewoon lekker in bad, zolang je vliezen niet gebroken zijn. Als de vliezen wel gebroken zijn, mag je pas in bad als je weeën goed op gang zijn. Veel plezier!
Karin 29, Gewoon lekker in bad gaan en geloof me je merkt het snel genoeg als je vliezen breken. Bij mij was het overduidelijk omdat de slijmprop die je baarmoedermond afsluit er gelijk achteraan kwam, maar ja mijn hele bevalling vanaf het vliezen breken tot dat mijn meisje op mijn buik lag heeft dan ook maar 4 1/2 uur geduurd. Veel liefs Vera :flower: