Peuter rijdt kilometers mee op treeplank bestelbusje (goed einde!)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door DeeLighT, 9 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    :$ Wat een geluk dat het goed is gegaan zeg! Je moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren. Pfff....

Noordhollands Dagblad - Peuter rijdt kilometers mee op treeplank bestelbusje

Peuter rijdt kilometers mee op treeplank bestelbusje
    Door Saskia Knegtering - 9-5-2014, 10:58 (Update 9-5-2014, 10:58)
    DELLIEHAUSEN - Een 3-jarig meisje heeft een kilometerslange rit op de treeplank van het bestelbusje van haar opa in Noord-Duitsland zonder kleerscheuren overleefd. Dat meldde de politie vrijdag.

Het meisje was op de treeplank geklommen, net voordat de 61-jarige grootvader uit Delliehausen vertrok om iets weg te brengen. Hij had niet in de gaten dat zijn kleindochter ’meelifte’.

Ooggetuigen die het busje met de peuter voorbij zagen komen, alarmeerden de politie die het voertuig in het 18 kilometer verderop gelegen Herdegsen naar de kant haalde. De peuter had zich al die tijd aan de klink van de achterklep vastgehouden en stapte ongedeerd van de bus.

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Jeetje :$ Wat een geluk dat het goed is afgelopen zeg, wat zal die opa geschrokken zijn!!!

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

holy crap. Dan schrik je je echt een ongeluk . Wat goed dat ze zich vast hield.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Niemand die het kind miste thuis?

Vaag zeg...

Ik weet altijd waar ze zijn.

Gelukkig is het goed gegaan.

5. mamavanyasmin

mamavanyasmin Actief lid

11 dec 2011
    403
    1
    16
    Zuid Holland
    jeeeezzz ik heb ook een dochter van 3 maar die zie ik dat toch niet zo maar doen zeg!! Gelukkig voor alle betrokkenen is het goed afgelopen. Maar men wat een sterk kind zeg:$

6. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Jeej gelukkig reed hij dus ook als een opa.. maar 18kilometer en niemand die eerder seint of de aandacht trekt is wel lang hoor!

7. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Phoe, opa zal wel flink geschrokken zijn :O

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Schrik meer van het feit dat niemand seint of de man tegen houdt. Zou ervoor gaan rijden en erlangs en seinen dat hij moet stoppen.

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dit inderdaad :)

10. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    ik zou ook niet de politie bellen, maar toch echt er langs of ervoor gaan rijden totdat die stopt!

11. imba 86

imba 86 Niet meer actief

Ja schrik hier ook van. Mensen seinen zich een ongeluk als 1 lamp het niet doet. 18 kilometer, vind het nogal een verhaal dit....

Deel Deze Pagina