Tikkeltje onverwacht zwanger van nmr. 4, maar ook deze is heel erg welkom. Nog een keer zwanger! Wat een cadeautje!! Waarschijnlijk nu een week of 5, op 11 april mag ik me in het ziekenhuis melden voor een echo, hopen op een kloppend hartje!
Van harte gefeliciteerd!! Een wondertje onderweg... ik hoop op een voorspoedige zwangerschap en een wolk van een baby!
Dank jullie wel! Ik ga er zeker van genieten...en nadenken hoe we het allemaal in huis passen en welke auto we moeten kopen om toch als gezin weg te kunnen blijven gaan
Gefeliciteerd!! Ik heb altijd gedroomd van 4 kids maar door omstandigheden blijft het bij 3 en ik geniet volop. Wij hebben een masda 5. Super handige grote wagen met 2 extra stoelen achterin. De achterdeuren gaan als schuifdeuren open dus nooit meer het probleem met kids die een deur tegen een andere auto open zwaaien.
Proficiat meis! Hier ook idd zwanger van nr 4. Hopelijk is bij jou alles goed en de praktische zaken komen vanzelf wel allemaal op hun pootjes terecht
Van harte meid! Ik ben zelf ook trotse moeder van 3 kindjes en heb eigenlijk ook wel een wens voor een 4e, maar helaas wegens omstandigheden zit dit er niet in. Geniet ervan hoor!
Hoi line zou me graag aan je club willen aansluiten,mijn dochtertje was 8 maanden toen ik ook onverwachts zwanger bleek te zijn...en dit wordt ook ons nmr 4. uiteindelijk heeft mijn mannetje tot zijn zin,hij heeft altijd een groot gezin gewild,maar zo snel dat heb ik van mijn levens jaren niet kunnen dromen...de eerste drie maanden waren donkere maanden,maar nu ben ik weer helemaal de oude en in top energie,en onze kleine is van harte welkom... we zijn wel aan het denken wat voor voorbehoedsmiddel wel geschikt is voor ons,de koper spiraal die heeft 3 keer niet op zijn plek gezeten,,,en ja wij moeten verhuizen en een grote auto aanschaffen, ik ben op 07-09-2012 uitgerekend ,.ben nu bijna op de helft......
Gefeliciteerd!!Ik weet sinds vandaag ook dat ik zwanger ben van nummer 4,en ook een beetje onverwacht maar zeker welkom!!! Groetjes