Morgen is het zover.. een echo op moment dat ik 7 weken zwanger ben. Zoooo enorm bang en zenuwachtig dat we weer slecht nieuws krijgen zoals de vorige 2x... maar heb me nog nooit zo slecht gevoeld als de afgelopen 3 weken. Goed teken? Pfff wilde t gewoon ff kwijt hahaha..
Succes en sterkte morgen, ik ga voor je duimen! Klachten zeggen helaas niet zo veel maar hopelijk is 3x scheepsrecht voor jullie!
Hallo Ik hoop voor jou dat je morgen een goede echo hebt, morgen heb ik ook mijn eerste echo. Om 16:10 Spannend he
Lief allemaal maar helaas weer lege vruchtzak Ben zo boos en verdrietig...morgen naar ziekenhuis en dan nog een echo...maar zal wel niks anders te zien zijn Hoop dat jullie beter nieuws hebben gekregen of nog zullen krijgen.. xx
Potverdorie zeg.. Gekke vraag maar weet je zeker dat je zo lang zwanger bent? Ik zou graag voor je willen dat het anders is!
De vruchtzak was 15 bij 19 mm. Dus perfect voor een 7 wk zwangerschap. Ik hoop stiekem op goed nieuws, maar ben er bang voor. Ben er kapot van Bedankt voor jullie lieve berichtjes!!
Ach lieverd, dan ben ik er ook bang voor. Toch hoop ik op een wonder en dat er toch iets te zien is! Was het een inwendige of uitwendige echo?
Dit is te bizar voor woorden... we hebben vanmiddag een prachtig kloppend hartje gezien!!!! Geen idee hoe ze dit gister hebben kunnen missen maar ik neem het niemand kwalijk Dit was tegen alle verwachtingen in maar we zijn zooooo blij. Eerste keer dat we dit mogen meemaken!! Ben helemaal wappie van blijschap hihi.. nogmaals bedankt voor jullie lieve berichtjes!!! Doet me goed.. nu positieve hoop dat de kleine freubel goed blijft groeien xx