wat is er mis mee?

Discussie in 'De lounge' gestart door knorretje21, 28 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    hallo allemaal,

ik heb zelf een laptop een Dell dan.
    Maar ik natuurlijk de accu in het stopcontact zitten en ik weet dat hij wel altijd een beetje warm word dat is normaal.

Maar gisteravond merkte ik het op dat ding word nu kokend heet dat je de accu zelfs niet lang kan vasthouden omdat het warm word.
    Nu doe ik hem er af en toe maar in en dan eruit bang dat het kwaad kan!

wie weet wat het kan zijn? en wat eraan te doen is... want dit is niet normaal.

bedankt alvast

2. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

heb je de laptop op je schoot of op een kussen?

bij mij was het zo de ventilator zat aan de onderkant, en ik had m altijd op schoot op een kussen op de dekens, en dan ken die zijn warmte niet kwijt en daardoor ken het verbranden daar moet je mee uit kijken.

altijd een laptop op een tafel of op zon plaat waar een kussen onder zit(weet niet hoe het heet :D)

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Is wel redelijk normaal hoor ;)
    Kan geen kwaad.
    Zorg dat ie goed zn warmte kwijt kan (dus niet op de bank leggen, maar op een tafel)

Maar constant in het stopcontact zorgt er wel voor dat je batterij kapot gaat, daar zou ik me eerder zorgen om maken!

4. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Die van mij doet dat ook, maar dat is een packard bell. Ik lees even mee...

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Even voor de duidelijkheid: ik had het over het blokje wat je in het stopcontact steekt (accu)

Anstefay heeft het over de laptop zelf (batterij) volgens mij.

De accu mag en kan heet worden.
    De batterij moet dat absoluut niet doen, want daar loopt je laptop van vast.
    Als je laptop wel heet aanvoelt moet je even goed kijken waar je ventilator zit. Dat gedeelte moet je vrij houden.

6. beertje76

beertje76 Lid

27 dec 2007
    80
    0
    0
    Ik heb ook een dell laptop, maar de accu van mij wordt niet heet. Ook al zit ik er heel lang op. Dus volgens mij is het niet goed.

Anders even met dell bellen of chatten.

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik had ook en laptop die aldoor erg warm werd. Zo warm zelfs, dat hij zichzelf uitschakelde. En dat terwijl ik hem op mijn bureau had staan. Er bleek dat er erg veel stof in de laptop zat, dit heb ik laten verwijderen.

8. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    het is inderdaad de laptop zelf niet...

het snoer wat in de stopcontact moet daar zit de accu tussen en die word echt kokend heet...
    Normaal word die nooit zo heet maar nu durf ik hem er geen eens lang in te doen..

de laptop zelf koelt perfect alleen dat blokje is het zal maar zeggen.. maar zo heet lijkt me toch niet goed? heeft die nog nooit gedaan namelijk

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Die blokjes kunnen inderdaad erg warm zijn....maar heb geen idee wat je hieraan kunt doen.

10. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Wij hebben hetzelfde probleem gehad. Uiteindelijk in 2 jaar tijd 3 accu's versleten. En natuurlijk haalde Dell binnen anderhalf jaar na aanschaf ons type van de markt. Voor mij nooit meer een Dell!

Hoop van harte dat het bij jou beter gaat!

11. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik heb hetzelfde, maar heb een Acer laptop. Mijn laptop zelf wordt ook erg warm, ook al staat ie op tafel.
    Misschien inderdaad maar es schoon laten maken van binnen? (ivm stof)

12. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Ik heb voor de warme zomerdagen een blok zelf gemaakt onder elaptop liggen odat de venti goed vrij is.
    ISvoor iedereen wel een tip, mijn pc kon de hitte niet aan, dus weggedaan maar lappie kan het zonder de blok niet aan, dan gaat hij ook uit.

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mijne wordt ook loei heet aan de onderkant, kan ik echt niet op schoot houden.

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Alles is deze dagen wat warmer dan normaal.
    Dat ding kan normaal afkoelen aan de lucht.
    Maar nu is de lucht al 30 graden, dus kan hij niet afkoelen.
    Is niks ergs aan iig!

15. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Als je de laptop aan de stroom hebt, kun je beter de accu er uit halen. Dat is veel beter voor je accu.

Als ik mijn laptop (HP) op schoot heb dan word hij ook behoorlijk warm hoor.

Deel Deze Pagina