De bui is net langs Alkmaar heen gegaan. We hoorden en zagen het onweren, maar hier spetterde het wat en ondanks dat we hier helemaal klaar zaten, ramen dicht enzo, gebeurde er verder niks. Het is gelukkig wel wat afgekoeld, dan kan onze kleine meid tenminste lekker slapen. Maar het gras wil nog wel wat water.
Er ligt hier net ten zuiden van het dorp echt een enorm onweersgebied, kunnen het heel erg mooi zien, met zo'n enorme rolwolk aan deze kant, maar het blijft hier nog droog en we kunnen er nog van genieten op z'n afstand
Hier zo'n 15 km van Tollebeek ook noodweer, het regent hier heel hard en flink onweer, de ene bliksem volgt de andere op...nog even doorbijten volgens de buienradar dan is het weer droog
Ik heb besloten iig op te blijven tot dit voorbij is, de bui in Drenthe wordt nog steeds groter dus ik denk dat we ook neg wel wat krijgen BRRRRRR
OKé het regent nu, ik heb nog een poging gedaan mijn katers binnen te krijgen, maar eentje wilde niet komen hopelijk zit hij ergens veilig.
Hier in Vianen (naast Utrecht) ook drama...... 2 huizen blikseminslag...en echt vreselijke overlast met t water...de putten konden het niet aan... echt heeeel vreemd
Nou wij waren in Rotterdam en we hebben tot nu net ( 2 uur in de avond/nacht ) in de tuin gezeten en geen druppel gevoeld, het was heerlijk, maar ik had idd ook gelezen dat het elders in ned echt noodweer was, miss krijgen wij het vannacht wel... brrrr ramen dicht, ik doe het in mijn broek van onweer
en het is hier gewon zo goed als de hele nacht droog gebleven wat een bofkont ben ik ook en nu weer lekker in de tuin in de zon
Rondom Zwolle.. Hele avond tot in ieder geval een uur of 2 onweer, veel regen, windstoten, hagel.. Wat een weer, zeg! Bleef maar flitsen en het knalde af en toe goed hard!
Wij hebben gisteravond/nacht ook helemaal ""niets" gehad. Het weerlichtte echt vreselijk op afstand (boven Stad-Groningen, Winsum etc), ook haalde wind ineens hard aan..... maar geen rommeltje of spetter water gehad. Nu scheelt het waarschijnlijk dat wij vrij dicht bij de Waddenzee zitten, op de één of andere manier blijven we daardoor verschoond van dat soort idiote weer.
vanmorgen rond half zes heeft het hier ( Hellevoetsluis ) een beetje geregend maar zit nu weer in de zon
de andere tunnel sgravendeel hahaha maar allemaal in de buurt en zit nu heerlijk in de zon zalig en zoals het er nu naaruit ziet verwacht ik nod lekker lang zon
haha ja dat is weer de andere tunnel hier schijnt ook heerlijk het zonnetje 8) ik heb nog 3 dagen tot me nod
Hier in Assen was het gisteravond ook goed raak. Ontzettend veel geflikker van bliksem (niet vaak gezien zoiets), weinig gedonder, veel regen en veel wind. Het heeft echter niet veel geholpen, want het is nu al weer zo benauwd als wat.