Wow... dames! Dit is echt ongelooflijk.. Ik heb PCOS. Oktober 2015 raakte ik zwanger van mijn eerste kindje na de eerste ronde met Chlomid... wat waren we blij... wat was het onwerkelijk.... Na de bevalling samen besloten dat we vorlopig eerst met condoom zouden doen. Heel spannend, maar de kans is zo klein bij mij volgens de artsen... 2 weken geleden had ik een tuurtest in handen, daarna werden de testen wit en was het duidelijk: niet zwanger. Maar de menstruatie bleef uit... dus eigen voor de grap 12 dagen geleden een test gedaan... en daar was een tuurder op te zien.. HUH! Heb ik nu een streep?? Dat zou betekenen dat die "vals positieve test" op mijn eisprong heeft gereageerd op cd 67! 3x zonder condoom... en dan ineens spontsan zwanger. Onvoorstelbaar... hoe kan dat...?. Na oplopende streepjes had ik vanmorgen onderstaande test in handen. Het is duidelijk! Ik ben zwanger. Heel onwerkelijk... blij, maar ook wel een beetje bang. Mijn zoontje is nog geen 8,5 maand! En hij is best bewerkelijk... Het duurt natuurlijk nog heeeel lang voor de baby er is, als het allemaal goed gaat, maar oh... wat spannend. Wat een cadeautje... wat een verrassing..... deze baby is natuurlijk harstikke welkom, maar oh.... wat vind ik dit spannend!
Gefeliciteerd wat een heerlijk kado zo. Wat betreft je oudste nog zo jong dat is geen probleem hier een dochter die net ietsje ouder was toen ik weer zwanger raakte. Gaat tot nu toe nog steeds goed. En het fijne is dat je kleintje echt nog een 1,5 tot 2 uur slaapt in de middag en jij dus ook je rust kan nemen. Vlak na je bevalling ben je vaak wel wat vruchtbaarder geen idee hoe lang dat is.