Hoi Allemaal, Ik ben een gezonde jonge meid van 25. Momenteel ben ik 6 weken en 1 dag zwanger!Heel leuk natuurlijk, maar ik ben zo enorm onzeker. De enige zekerheid die ik heb, is de test. (ik lees allemaal vrouwen over bloedprikken enzo, heb ik niet gehad. Ik ben niet eens bij de huisarts geweest). Ik voel me prima, ben hooguit een beetje moe. Ik heb wat zere borsten als ik er op druk, maar verder valt het wel mee. Ik ben niet misselijk of wat dan ook. Ik heb geen bloed gehad, maar toch ben ik bang voor een miskraam. Op internet lees ik allemaal verhalen dat vrouwen er tijdens de echo achter komen dat er geen embryo in het vruchtzakje zit. Hier ben ik ook zoooo bang voor, maar ik basseer het verder nergens op. Ik ga er steeds van uit dat de kans dat het mis gaat groter is dan de kans dat het goed gaat. En ben ik bang dat dit een soort voorgevoel is. (ingewikkeld he!Dit gaat er elke dag in mijn brein om). Pas over 4,5 weken ga ik voor de eerste echo. Ik heb geen idee hoe ik die weken door moet komen! Wie kan mij geruststellen? Alvast bedankt voor de reacties!