Waarschijnlijk hebben de meeste hier niks met wielrennen maar toch vind ik het heftig, vooral voor zijn vriendin nu. Belgische wielrenner Weylandt overlijdt na val in Giro d’Italia :: nrc.nl
VERSCHRIKKELIJK!! Ik las het ook net 5 minuten geleden op internet... Echt verschrikkelijk... Geen andere woorden voor...
ik vind t ook altijd vreselijk eng als ze zo hard naar beneden scheuren in afdalingen vooral omdat t vaak meerdere zijn die bij elkaar rijden. ik vind t vreselijk verdrietig voor zijn vriendin/vrouw. in sept uitgerekent en dan bevallen zonder je man. dit verdriet gun ik niemand maar hopelijk kijkt hij van bovenuit mee naar zijn kindje in de toekomst en hij zal vast heel trots wezen op zijn vrouw en kind al had ik t liever gezien dat hij zijn kindje kon vasthouden als t zover was
Zag het idd ook op het journaal....vreselijk! Mijn hart gaat uit naar zijn zwangere vrouw/vriendin...
Echt heel erg zeg. Zo jong en een zwangere vriending achter moeten laten. Mijn gedachten gaan uit naar zijn vriendin en familie/vrienden
ik heb het ook meegekregen. het is echt verschrikkelijk. En te zeggen dat hij normaalgezien ook niet zou meedoen. Ik heb zo ontzettend te doen met zijn vrouw/vriendin.
Ik moest ervan huilen. Misschien door de hormonen en omdat ik zelf in september ben uitgerekend? Het idee dat hij zijn kindje nooit zou zien, het kindje hem niet meer zou meemaken maakte me verdrietig.
Ik moest ook meteen aan zijn vriendin denken, arme meid, zwanger en dan zo'n verlies verwerken Zijn ploeggenoten gaan vandaag wel rijden uit respect voor hem en zijn familie, de orgnisatie laat het aan de ploeg over hoe er gereden wordt.
ja, mijn vader was ook wielrenner en ik heb al heel wat mensen tegen de vlakte zien gaan. je wordt er elke keer weer spontaan misselijk van, zo hard als het gaat en zo akelig dat het eruit ziet. en als je net als hem met 100 km per uur crasht dan blijf je nergens meer. ik wil zijn vriendin en fam heel veel sterkte toewensen.
Ik zag het vanochtend in de krant. Heb ook niets met wielrennen,maar moest toch even slikken toen ik las dat hij in september voor het eerst vader zou worden