Stoute mama's ;)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Foxter, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ja.. Wat moet je daar nou opzeggen :p..

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

Toch een hele andere uitslag dan onze zp poll :D

3. Bri

Bri Niet meer actief

Tja, of je gaat hier zitten forummen, of je zoekt je plezier bij een andere kerel :D

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

hahaha daar komt het wel op neer ja :D :D

5. Sensea

Sensea Niet meer actief

tjah, ze moeten vooral doen wat ze niet laten kunnen.

6. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

dus ik ben lief:D:D

7. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Wat een braaf forum is dit dan...jeetje! :D

8. gimena

gimena Niet meer actief

haha dan hoor ik bij de lieve mama,s :D

9. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Ja zoiets gebeurd :D

10. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ik ben blij dat ik mijn man genoeg "aandacht" kan geven met 2 kids, laat staan ook nog vreemd gaan. Ik heb echt meer dan genoeg aan mijn eigen man.....

jullie niet? Moet er echt niet aan denken, of ben ik zo onwijs saai

11. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Ik neem aan dat iedereen er wel eens aan denkt/droomt. Maar het dan ook daadwerkelijk doen is een tweede. Of ligt dat aan mij??:D...

12. Dana

Dana Niet meer actief

ik moet er ook niet aan denken nee, mijn dagen zijn al lang zat zonder al die heisa :D

13. Sensea

Sensea Niet meer actief

weet je wat ik zo raar vind. zo'n opmerking met een big smile erbij. ik bedoel er zijn wel kinderen mee gemoeid. wordt daar niet aan gedacht dan? hoezo smily erbij. als de man erachter komt en de relatie loopt op de klippen. dan is er weinig reden voor een smily lijkt me.zeker niet voor de kindjes.

brenda@ ik vind dat geen kwestie van saai zijn. maar een kwestie van je verantwoordelijk dragen tegenover je gezin. er is een plaats en een tijd voor dingen. en de tijd van losbandigheid en flierefluiten, die is gewoon voorbij op het moment dat je trouwd en kinderen krijgt vind ik.

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    helemaal mee eens. De term ´stout´ vind ik hier ook niet bij passen, vind het gewoon achterbaks ranzig gedrag.

15. Foxter

Foxter Niet meer actief

bedoel je de topic titel? tja, tis allemaal vreselijk natuurlijk, maar voor mij een ver van mn bed show gelukkig, dus ik lach inderdaad om zulke mensen, die in mijn ogen gewoon dom zijn.

16. Sensea

Sensea Niet meer actief

nee bedoelde eigenlijk die groene smily's bij die domme opmerking onderaan pagina 1. maar umm bedoelde denk ik wel je topic titel. enverder ben ik het met je eens. het is dom (en dan is dat een understatement).

17. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Oei oei wat nemen jullie het allemaal zwaar op zeg!! Het is maar een smiley hoor...en ja het blijkt dus dat het gebeurd...zeg niet meer dan de waarheid want is onderzoek naar gedaan. Verder wil die smiley niks zeggen.

18. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Dan ben ik zeker ook een hele brave huis mama...
    nog nooit vreemd gegaan, kan het me ook niet voorstellen vreemdgaan in een relatie...dan zit er in je relatie iets gewoon niet goed ?

ik krijg meeeer dan genoeg aandacht van mn man (soms tot vervelens toe) maar ja het is juist goed ;)

en nee een ander zou er voor mij niet inzitten, zo zit ik niet in elkaar.

Deel Deze Pagina