ik ben blij dat ik mijn man genoeg "aandacht" kan geven met 2 kids, laat staan ook nog vreemd gaan. Ik heb echt meer dan genoeg aan mijn eigen man..... jullie niet? Moet er echt niet aan denken, of ben ik zo onwijs saai
Ik neem aan dat iedereen er wel eens aan denkt/droomt. Maar het dan ook daadwerkelijk doen is een tweede. Of ligt dat aan mij??...
weet je wat ik zo raar vind. zo'n opmerking met een big smile erbij. ik bedoel er zijn wel kinderen mee gemoeid. wordt daar niet aan gedacht dan? hoezo smily erbij. als de man erachter komt en de relatie loopt op de klippen. dan is er weinig reden voor een smily lijkt me.zeker niet voor de kindjes. brenda@ ik vind dat geen kwestie van saai zijn. maar een kwestie van je verantwoordelijk dragen tegenover je gezin. er is een plaats en een tijd voor dingen. en de tijd van losbandigheid en flierefluiten, die is gewoon voorbij op het moment dat je trouwd en kinderen krijgt vind ik.
helemaal mee eens. De term ´stout´ vind ik hier ook niet bij passen, vind het gewoon achterbaks ranzig gedrag.
bedoel je de topic titel? tja, tis allemaal vreselijk natuurlijk, maar voor mij een ver van mn bed show gelukkig, dus ik lach inderdaad om zulke mensen, die in mijn ogen gewoon dom zijn.
nee bedoelde eigenlijk die groene smily's bij die domme opmerking onderaan pagina 1. maar umm bedoelde denk ik wel je topic titel. enverder ben ik het met je eens. het is dom (en dan is dat een understatement).
Oei oei wat nemen jullie het allemaal zwaar op zeg!! Het is maar een smiley hoor...en ja het blijkt dus dat het gebeurd...zeg niet meer dan de waarheid want is onderzoek naar gedaan. Verder wil die smiley niks zeggen.
Dan ben ik zeker ook een hele brave huis mama... nog nooit vreemd gegaan, kan het me ook niet voorstellen vreemdgaan in een relatie...dan zit er in je relatie iets gewoon niet goed ? ik krijg meeeer dan genoeg aandacht van mn man (soms tot vervelens toe) maar ja het is juist goed en nee een ander zou er voor mij niet inzitten, zo zit ik niet in elkaar.