Wow, groot gezin

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Smile, 3 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Bij 4 kinderen zeg ik in principe nog geen 'wow' maar bij de combinatie 25 jaar en 4 kinderen zeg ik wel 'wow' :D

2. Cathaleya

Cathaleya Lid

24 jan 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik word vaak aangestaard hihi,maar ben dan ook echt een fashionable fit mom met mijn 3 kinderen. Sommige medemoeders kijken echt vijandig,hahahahaha en anderen kijken dan weer van : you go girl.

Ik hield van fashion voor ik kinderen kreeg dus dat is nooit veranderd.

3. tompoes

tompoes Bekend lid

12 okt 2014
    979
    0
    0
    Centrum
    Klopt. Ik vind vanaf 4 al best druk. Laat staan een gezin met 10 of meer kinderen. :$

4. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    vanaf 6 kinderen denk ik.
    Hoewel ik er zelf heel graag 4 zou willen hebben, vind manlief 2 genoeg. Inmiddels is het "Laten we eerst 2 doen en dan zien we wel"

Het is beter dan een nee :D

5. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Haha :p ik zal net 26 zijn als de vierde geboren word ;)

6. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    mijn vader komt uit een nest van 9, waar die mee opgegroeid is dan, wat ik heb begrepen ooit van hem zijn er nog 3 half kinderen maar daar was al voor zijn geboorte (1945) geen contact meer mee,
    wel was een van hem op de begrafenis van mijn opa een paar jaar terug, die leek echt op mijn vader zeg, :D nooit mee gesproken helaas, hij keek echt beetje op iedereen neer die dag, nu zijn van de nest 9 nog 6 over, overigens trouwens maar een meid :D

mijn moeder komt uit een gezin van officeel 20, 17 zijn uiteindelijk blijven leven, 2 bij geboorte overleden en 1 tijdens zwangerschap,
    mijn oma is op ten duur een beetje "gek" geworden, op een gegeven moment heeft ze besloten dat ze de klein kinderen niet meer ging accepteren,

zo is de sitautie, dat mijn zus en oudste broer door haar geaccepteerd werden en ik en mijn andere broer niet, ik mocht zelfs niet eens mee op visite ;) toen kwetste me, nu ook wel hoor maar ik begrijp ook wel een tikkeltje dat ze echt gek was, maar een kind uitsluiten ? :$ nee dat begrijp ik niet,

uiteindelijk hoor ik van veel mensen dat ik enigste ben die echt heel veel op haar lijkt qau karakter en uiterlijk, misschien een troostpunt voor mezelf, twee weken voor ze overleed, (lang ziekbed) zei ze voor het eerst in een lange tijd tegen mij vanaf de openraam, dag (mijn naam) ik en mijn moeder keken echt :$ zo

ik zelf kom zoals misschien een beetje lezen uit een nest van 4 kinderen,

en daarbij meteen mijn antwoord op de topic vraag, 4 vind niet veel, alles boven de 4, vind ik aardig groot, vriendlief heeft alleen een broer,

grote gezinnen ken ik niet echt trouwens, :D

7. LaRambla

LaRambla Actief lid

15 jan 2015
    292
    4
    18
    West-Brabant
    Vanaf 5 vind ik zelf een groot gezin. Maar ik werk in de horeca waar veel gereformeerde gezinnen komen met veel kinderen dus ik draai niet zo snel m'n hoofd om. Het meeste wat ik heb gezien op m'n werk is 12 en die mevrouw was weer zwanger ;)

8. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

Waarom zo negatief beeld, waarom ben je zo onzeker dat je meteen het slechtste denkt? Ik vind het raar wanneer iemand meteen maar aanneemt dat er vijandig, afgunstig of iets word gekeken , misschien zou je jezelf wat opener kunnen opstellen dat zal al schelen als ze überhaupt al "vijandelijk" kijken 😉

9. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Ik vind eigenlijk een gezin al groot met 3 kinderen... 4 lijkt me echt al onmogelijk... :)

Liefs,

Deel Deze Pagina