Hoi Allemaal, Ben zo blij dat wij nu ook hier een bericht mogen achterlaten. Mijn vorige cyclus duurde namelijk 63 dagen, dus we hadden niet verwacht dat het deze keer raak zou zijn. Toch vandaag een test gedaan.. Had op de één of andere manier toch een gevoel.. En ja hoor, hartstikke positief... Voor de zekerheid er nog twee gedaan en de teststreep is bijna nog donkerder dan de controlestreep, dus kan niet missen. Happy, Happy, Happy.... Groetjes 'een overgelukkige' miss piggle
Bedankt voor alle lieve reacties.. Het is nog maar heel kort, dus je kunt het nog niet van de daken schreeuwen, daarom is het wel prettig dat je hier je verhaal kwijt kunt. Groetjes misspiggle
he misspiggle, nu niet voor niets getest en lekker nog een paar keer de bevestiging gekregen dat je echt zwanger bent. gefeliciteerd!
Nee, inderdaad... En was natuurlijk helemaal door het dolle heen! Was alleen niet zo slim van mij om te testen toen mijn vriend moest voetballen. Hij was namelijk al weg, maar kon hem gelukkig nog net te pakken krijgen voor de wedstrijd begon. En toen 's avonds samen nog een keer getest...