spontaan zwanger na 5jr proberen en 1 icsi

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door rietje89, 30 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rietje89

rietje89 Lid

9 aug 2011
    61
    0
    0
    op dit moment huisvrouw
    limburg
    hallo allemaal....

ik zal me eventjes voorstellen...
    ik ben rietje en ben 23 jaar... na een periode van 5 jaar proberen en een icsi poging ben ik nu spontaan zwanger geraakt... inmiddels al 23wkn en weten we ook al wat het word... ons manneke groeit goed... en dat is natuurlijk het belangrijkste...

zijn er hier meer dames die ook spontaan zwanger geraakt zijn, nadat ze de 'hoop' hadden opgegeven??

ik hoor/lees jullie ervaringen graag!!

liefs Rietje

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Gefeliciteerd meis! Wat een mooi wonder <3

3. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb die ervaring niet (ben beide keren snel spontaan zwanger geraakt) maar wil je wel van harte feliciteren!

4. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Van harte gefeliciteerd! :)

5. Webje

Webje Bekend lid

6 okt 2012
    503
    100
    43
    Hier het zelfde mijn man en ik liepen bij de gynacoloog was al een paar maanden bezig met Puregon spuiten en Pregnyl.. Nu waren we er eigenlijk niet echt mee bezig aangezien we een huis gekocht hebben en daarna gelijk op vakantie gingen en ik dacht dat ik ziek terug kwam van vakantie tot een vriendin zei ben jij niet gewoon zwanger.. Waarop ik moest lachen nee dat kan niet heb helemaal niks gebruik ervoor.. Maar toch zwanger! :D Zoo blij vandaag 8 weken en 5 dagen morgen de 2de echo en ik ben zoo benieuwd hoe het met ons wondertje gaat <3!

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Wat leuk, gefeliciteerd :D
    Wij hebben na 6jr en meerdere ivf's 2 x een spontaan wonder mogen ontvangen.
    Geweldig is dat.

7. Tamireya

Tamireya Actief lid

25 mei 2012
    492
    0
    0
    Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap.

Hier ook een dame die twee keer dit wonder mocht beleven.

Eerste keer in 2006. Toen kregen wij de eerste keer te horen dat de kans op een spontane zwangerschap nihil was.
    Vlak daarna was ik zwanger.

In 2010 hebben wij een IUI gehad waardoor ik zwanger raakte maar helaas was dit een missed abortion.

Dit heeft mij erg naar beneden getrokken en wilden wij geen pogingen meer in de mmm.

In maart dit jaar begon ik met een nieuw (oud) hobby en opeens had ik het gevoel dat ik zwanger was en weer moest stoppen ermee .... 28. maart (3 dagen naar nod) heb ik tegen de wil van mijn man getest (hij vond het normaal dat ik een paar dagen over tijd was, dit gebeurde tenslotte wel eens vaker) en daar was een tweede heel lichte lijn te zien.

Het resultaat verwachten wij over ongeveer 2 1/2 weken :D:D:D

8. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Wat goed zeg!!!! Gefeliciteerd!!!!

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gefeliciteerd!!!

10. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
    Hier eerste keer spontaan, toen allerlei onderzoeken, 1 inseminatiepoging gehad.
    Kregen te horen dat ik onvruchtbaar zou zijn?
    Gestopt met alles, we hielden het bij 1 kindje...

Nu een nieuwe vriend en onverwachts zwanger (ben dus niet zo onvruchtbaar als dat ik dacht hihi).

11. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    Gefeliciteerd!

Hier ook na 3,5 jaar spontaan zwanger geworden! We zaten toen 2 jaar in de mmm

12. Sonja839

Sonja839 Actief lid

30 okt 2012
    356
    0
    0
    Magazijnwerk en opvoeding :)
    Noord Holland
    Ik heb dat niet zo ervaren, maar ik vind het super voor jou dat het toch gelukt is!! Te gek!! Van harte gefeliciteerd!! :)

13. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Van harte gefeliciteerd!
    Hier (helaas) niet spontaan zwanger mogen raken, maar ik weet wel hoe onwerkelijk en geweldig het voelt om na zo veel jaar eindelijk zwanger te zijn!
    Leuk dat je een knulletje krijgt!:)

14. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    gefeliciteerd met jullie mooie wonder

15. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    van harte GEFELICITEERD..:D

Ikzelf heb een zoontje van 6 en had jaren lang te kampen met ernstig overgewicht (152 KG op mn top). Wij wilden graag een 2e kindje maar door PCOS en zwaar overgewicht lukte dat al die jaren niet. We zijn in behandeling gegaan bij de Ferti poli en daar kregen we uiteindelijk te horen (wat logisch is met zo'n zwaar gewicht) dat ik eerst moest afvallen voordat ze me verder wilden helpen. Ook was mijn menstruatie helemaal verdwenen en de clomid sloeg totaal niet aan. In sept 2011 kreeg ik een maagverkleining operatie en ben inmiddels meer dan 50 KG afgevallen. In nov 2011 kwam (door het afvallen etc) ook mijn menstruatie spontaan terug elke maand en uiteindelijk ben ik in april zwanger geraakt na jaren proberen van ons 2e kindje. Ik had de moed eigenlijk al opgegeven, maar dat afvallen heeft echt wonderen verricht.

Voor alle meiden die het even niet meer zien zitten, blijf positief.. Ik snap hoe moeilijk het is als iets wat je zo graag wil niet lukt.

16. Melief

Melief Niet meer actief

Ja! Zie onderschrift ;)
    Alleen nog doodsbang voor weer een miskraam...

17. rietje89

rietje89 Lid

9 aug 2011
    61
    0
    0
    op dit moment huisvrouw
    limburg
    hallo allemaal...

bedankt voor de felicitaties en de reacties.
    het blijft hoe dan ook bijzonder om zo'n klein wonder in je te hebben groeien of het nu spontaan is of met de hulp van de mmm.

Liefs

18. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw super!!! Dat hoop ik ook mee te mogen maken hier!!

Een spontane zwangerschap! Ik ga iig na deze zwangerschap nooit meer aan de pil in de hoop dat er een spontaan kindje mag komen!! :)

19. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    En natuuurlijk, gefeliciteerd!!!!

20. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006