Op 2 november (13 DPO) na het werk om 16.00 uur een testje gedaan. Bij zowel de Z&K dipstick als de KV2v5 kwam er vrij snel een tweede roze streep te staan. 4 november en vandaag weer getest en de teststreep is vandaag even donker als de controlestreep en ook de bloedtest die ik gisteren in het ZKH mocht laten doen nav onze behandeling in de MMM was gisteren positief: HCG was 464! Het volle besef zal wel pas komen als we de eerste echo hebben. Op 29 november mogen we bij mijn behandelende GYN komen voor een gesprek en eerste echo, dus nog even geduldig wachten! Ik ga even proberen een foto van de KV2v5 van vandaag toe te voegen...
Dank dames! Even van de gelegenheid gebruik maken om MvM te promoten Hoewel ik zelf geen Pregnyl of iets dergelijks nodig heb gehad voor dit wonder vind ik het een super goed doel waarvan ik vind dat iedere zwangere vrouw het zou moeten steunen voor alle meiden in de MMM die het wel nodig hebben. Daarom gisteren gebeld en de informatrice komt morgen al Spannend!!!
Ik kan ook nog niet beseffen!! Hoe leuk!!! Na 2 jaar proberen en proberen...heb ik even uit me kop gezet en was druk met andere dingen en ja hoor!!! Afgelopen vrijdag bloed geprik en de uitslag was maandag al bekend,zeer hoog ghc hormoon...1780, en daarna gelijk na 10 sec een super dikke streep(natuurlijk waren er 2) maar het is nog zo kort...super spannend!! Aank dinsdag ( 13-11) mijn eerste bezoek bij de verloskundige!!!