Mooi gevoel he! Ik kan er echt van genieten van die trapjes en bewegingen in mijn buik. Soms schrik ik er wel een beetje van, het is af en toe zo heftig. Gister lag ik op mijn zij en had mijn hand op de plaats waar hij aan het schoppen was en voelde ik voor het eerst duidelijk een voetje in mijn hand Was wel erg raar hoor....maar zo mooi! Het is gewoon jammer dat onze partners er niet zo intens van kunnen genieten zoals wij dat doen. Ik zou dat gevoel zo graag willen delen.
Ik voelde het precies met 15 weken.. Ik had een ernome niesbui en toen voelde ik ketietel in mijn buik... En 2 dagen later voelde ik precies hetzelfde En nu voel ik hem of haar elke dag zowiezo wel 1 keertje
Ik ga even zoeken waar dat is Maar lijkt me inderdaad gezellig... Ga nu gelijk zoeken. @ Quinta jaaaa ik schrik er af en toe ook van vooral omdat het nu al zo regelmatig is dat ik die kleine uk voel...nu heb ik vandaag ook weinig gedaan door t warme weer dus ik denk dat je het dan nog beter voelt. @NOVmama...jij dus ook met 15 weken...het gebeurd dus best regelmatig...ben gelukkig geen uitzondering anders ging ik weer twijfelen aan mij zelf! @ Kleinwonder hopelijk voel jij je wondertje ook heeeeeel snel
Helaas, ik voel hem/haar nog steeds niet Ik kan niet wachten tot ik iets voel maar heb geen idee waar ik moet op letten! Enne, ik kan me voorstellen dat je helemaal verliefd bent hoor
Ik voelde haar ook pas met 18 weken geloof ik. En dan heel af en toe. Nu voelt het alsof er een potje voetbal in mijn buik wordt gespeeld