Man en ik onenigheid over uitverkoop

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 14 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Vandaag waren we samen even naar het winkelcentrum, het was open ivm Valentijnsdag. Ze hadden bij de meeste winkels super sale. Ik zag nu bijv schoenen vanaf een 10tje bij merkzaak dus wilde graag kijken bij dat kraampje voor. Man zegt 'pff get is t hele jaar uitverkoop hoor' dus ik zeg 'dat is niet waar, meestal in jan en juli dat je leuks voor weinig kunt scoren.' Volgens hem echt onzin, en volgens mij dus niet.

Wat zeggen jullie?

2. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Dat je dat met je eigen man mag uitvechten ;)

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Ik sta achter je man....ik heb ooit een opleiding gedaan in de detailhandel...en winkels stunten wekelijks met hun producten...dat is een spel.

In januari en juli lijkt het extra sale te zijn...maar dat is niet anders dan anders. In december waren er namelijk ook allemaal kortingen in verband met feestdagen...in oktober en november ook...

Zo is het hele jaar wel gedekt met allemaal leuke aanbiedingen..

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik zie in oktober sowieso nooit dit soort aanbiedingen hoor, hooguit 30% korting of midseasonsale. December begint de 50/70% korting en januari meestal nog korting op deze korting.

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    O ok..ik zie toch echt wel in oktober 70% kortingen

Maar misschien let ik er wel meer op.

6. tuc

tuc Niet meer actief

Wat ik zeg?? Dat mijn man het niet in zn hoofd haalt om met mij te discussieren over uitverkoop en kortingen;) das mijn afdeling.

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik let juist ontzettend goed op omdat ik heel weinig te besteden heb. Ik zie dan echt geen merk schoenen voor een tientje hoor 🤔

8. Mijn man zou mij die schoenen laten kopen.
    Maar goed dat vroeg je niet.

Ik speur vaak ook de koopjes af.
    En die zijn er ook in andere maanden.

9. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

+1 :d

10. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Ik denk dat als je goed op let, je het hele jaar door echt nooit de volle pond voor kleding en schoenen hoeft te betalen, er is altijd wel wat. En bij mijn weten zijn de echte kortingen, dus de helft of meer er als er plaats gemaakt moet worden voor de nieuwe collectie, dus januari en juli.

11. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Klopt;) heb vorige week nog een hoop gekocht voor heel weinig geld!

12. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Dan is het weer sale, dan weer super sale, dan de állerlaatste sale voor het nieuwe seizoen, midseasonsale, dan pre-sale, extra sale met Pasen, extra kortingen vanwege hittegolf, etc etc.. Ik ben het eens met je man ;)

13. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Haha marketeers zijn slim hoor ;) Overigens vraag ik het niet aan mijn man, ik deel mee: die vind ik leuk, dus die ga ik kopen. Overigens gaat mijn man zelden mee (hij begreep namelijk dat er ooit een man van een winkelcentrum is gesprongen nadat hij uren met zijn vriendin had gewinkeld ;)) en dus komt hij weleens voor een verrassing te staan als ik thuis kom van shoppen :D

14. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Amen! Haha

15. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit dus
    +1

16. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Dit. En ik heb al heel wat marketing lesjes gehad en ervaring vanuit de praktijk...het is echt zo...

Misschien dat je iets goedkoper uit bent als je nu een opheffingsuitverkoop van dolcis hebt bezocht ofzo...

17. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Hij had gewoon geen zin meer haha

18. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Er is altijd sale het hele jaar door MAAR veel hoge kortingen zijn er alleen nu en over een half jaar. Dan moeten de winkels gewoon leeg voor de nieuwe collectie.

19. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.745
    646
    113
    Gelderland
    Volgens mij doen ze elke keer aan het einde van het seizoen de spullen in de mega sale waar ze echt niet vanaf komen. Net als bij bataviastad etc.daar hebben ze grote merken voor weinig, maar dan wel modellen die niet lopen, raar vallen, kortom niet voor de normale prijs te verkopen zijn. Als jou zo'n broek of paar schoenen lekker zit, heb je een mooi mazzeltje, de populaire modellen/maten zijn in de normale verkoop al lang verkocht.
    Dus ja, het is een paar keer per jaar super sale en ja, het hele jaar zijn er de normale aanbiedingen sowieso al.

20. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    Ik werk zelf in een winkel. Het hele jaar door wel kortingen. 20% of 4e gratis..dat doort dingen. Maar nu echt 50 en 70 % dat is echt niet het hele jaar door hoor. 2 keer per jaar.

Deel Deze Pagina