Hoi meiden Ff korte mijn verhaal, wij zijn bezig met iui en afgelopen keer wel de hormonen gespoten maar bij controle echo bleek ik mijn eisprong al gehad te hebben enorm balen natuurlijk. En dat was vorige week donderdag ik voel het namelijk heel duidelijk. Dus vandaag ben ik pas 7dpo maar ik ben nou eenmaal test verslaafd en was net bij de action nouja goed veel van jullie weten wel hoe dat gaat. Maar nu kreeg ik binnen 1 minuut dit resultaat. Ik ben pas 7dpo en geen iui gehad
Op 7DPO al, wauw! Zelf weinig tot geen verstand van medicatie die toegediend wordt in de aanloop naar IUI, maar je testje zou niet heel stom daar op kunnen reageren? Voor 7DPO is deze nl echt bizar duidelijk... Hoop natuurlijk voor je dat het gewoon van een zwangerschap is
Bedankt voor je reactie. Ik heb alleen menopur gebruikt verder niks en dat heeft geen invloed op een zwangerschapstest
Dat is vroeg! Maar het kan hoor. Als je geen andere hormonen hebt gebruikt zeg ik voorzichtig gefeliciteerd!
Mooi lijntje. Zeker voor 7 dpo. Absoluut geen mogelijkheid dat je ei al 2 dagen daarvoor gesprongen is?
Als donderdag gezegd werd dat je ei al gesprongen is, kan dat toch ook dinsdag of woensdag al gebeurd zijn? Of heb je toen ook nog echo's gehad? Vind hem bizar duidelijk voor een action want denk dat kv2v5 heel wat duidelijker uitslaat.
Ik heh woensdagochtend een echo gehad daar zei het eitje nog maar 14 mm zijn en donderdagavond kreeg ik echt behoorlijke buikpijn en vrijdagochtend bij de echo bleek mn eisprong al geweest te zijn.
Ja ik weet t ik ben ook echt enorm verbaasd doe altijd heel veel testen (sorry verslaafd) en heb dit nog nooit meegemaakt binnen 1 minuut stond hij er overduidelijk. Maar heb dus woensdagochtend nog een echo gehad en toen zat het ei er nog
Ja dat is ook zo haha. Alleen maak ik me dan nu weer zorgen is dit niet al te duidelijk voor zo'n vroege test maar.goed kan alleen maar afwachten haha
Ik zie hem zeker, en hoop echt enorm voor je dat ze gaan oplopen.. dikke tip.. doe de kruidvat 2v5 euro