Hoi, Ik ben op zoek naar een korte stoere meisjesnaam met een -ij- erin. Het zou bij Thijs moeten kunnen passen. Jolijn vind ik zelf wel leuk maar mijn vriend niet....Iemand nog andere ideeen?
Ja bij mij kwamen ook meteen mijn naam en die van mijn zusje op: Karlijn en Marije! M'n ouders hielden ook van de ij.
Karlijn vind ik ook leuk! Jolijn is toch mijn favoriet ... Jasmijn is ook erg leuk, maar die naam is al gebruikt door vrienden van ons...dus dat kan niet...
Een kennis van mij heet Merlijne, vond ik ook wel speciaal. Ik had vroeger ook nog een Karijn in de klas.
Hoi, Bijna alle namen die ik in mijn hoofd had zijn hier al genoemd! Volgens mij zijn er niet zo heel erg veel kortere namen met een ij erin. Nog een paar: Thijs en Mijke Thijs en Mijntje Thijs en Marlijne Thijs en Katrijn Thijs en Lorijn Thijs en Marlijn Toch nog een paar gevonden! Succes ermee
Gaaf hoor al die namen....Mijke kan ook al niet meer Vind Jolijn en Karlijn wel errug leuk! Denk dat ik er wel een beetje uitben...Hoewel ik nog niet zwanger ben is het al zo leuk om over die namen na te denken!