Hallo allemaal! Ik moest t even kwijt aangezien manlief er niet is! Heb net een test gedaan en ik ben zwanger!!!! Ik ben natuurlijk erg blij, maar dacht ook meteen...als t maar niet mis gaat. Heb ik maart een miskraam gehad dus ben nu zo bang dat t weer mis gaat. Verder had ik ook nog een vraagje. De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 4 september. Nou had ik 30 september een positieve ovutest. Hoe moet ik nou rekenen? Vanaf de ovulatie gerekend ben ik dus pas 2 weken, reken ik vanaf de laatste menstruatie dus veel langer Kan iemand me helpen?
hoi hoi, gefeliciteerd! Je moet rekenen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Die weken voorafgaand aan je eisprong krijg je kado
heey jojo, bij mij heeft de verloskundige ook gerekend als de 1ste dag vn de laatste menstruatie terwijl ik ook weet wanneer ik mijn ei heb gehad. Deze ronde had ik een cycles van 38 dagen. Maar de verloskundige zei dat als ik mijn eerste echo krijg dan kunnen ze zien hoe oud het kindje is en dan weet je het zeker Van harte gefeliciteerd !!!! Kuss
Op sommige sites moet je de lengte van je cyclus ook invullen, dan kun je het beter uitrekenen. Vaak gaat een berekenprogramma uit van een 28 dagen cyclus als je de lengte van je eigen cylus niet in kunt vullen dacht ik.
Gefeliciteerd!! Bij de vk rekenen ze vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie maar dan wordt je tijdens je termijnecho wel flink terug gezet. Als je eisprong 2 weken geleden was dan ben je nu officieel 2 weken zwanger.
Altijd 2 weken voor je eisprong rekenen.. Er zegt iemand dat je die weken cadeau krijgt maar ze worden je wel weer afgepakt want je blijkt dan later toch minder ver te zijn en da's niet leuk!
mijn eerste dag laatste menstruatie was ook 4 sept. Ik teste positief 29 sept. Ben nu 6 weken en 1 dag.
Gefeliciteerd! Wacht even af tot je eerste afspraak/echo dan kunnen ze het precies zien. Ik dacht nl ook 7 weken te zijn en bleek minder ver te zijn. Geniet ervan.
Gefeliciteerd! De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 9 sept, 5 dagen na de jouwe dus. Ik heb 7 november een afspraak bij de verloskundige, en ook hier die spanning of het goed gaat maar wij gaan voor een kloppend hartje! Geniet van je zwangerschap