Vrijdagochtend en zondagavond getest... en ik ben zwanger!!! Echt ongelooflijk! Meteen in de eerste ronde! Pim
Gefeliciteerd Pim voor jou en je partner! Wat gaaf en dat in de eerste ronde al,echt geweldig.Geniet er van meiske!!! liefs jaimy
Wat leuk al jullie lieve reacties! We willen het nog geheim houden, dus dit forum is nu een uitkomst voor me! Heb me al gemeld bij een verloskundigenpraktijk. Ga 27 december voor de intake en 6 januari voor de echo! Ik had een beetje bruinige afscheiding/bloeddruppels. Dit kon geen kwaad. Zolang het niet helder rood is, is er niets aan de hand. Pim
Wat fantastisch Pim, gefeliciteerd!! Lekker gevoel he, om alle felicitaties in ontvangst te mogen nemen?? Groetjes, Wendy
Pim , nogmaals gefeliciteerd.Had mijn felicitaties ook al achtergelaten op eenandere topic van je , maar echt ontzettend geweldig voor jullie . Geniet er lekker van . groetjes janine
Ontzettend tof dat da in 1 keer gelukt is!! Besef maar je geluk en geniet ervan.. Duim dat alles goed gaat, Groetjes Juut