grey's anatomy

Discussie in 'De lounge' gestart door mandy1, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hoi meiden gister was weer grey's anatomy op tv echt zo'n goede serie! ik ben gewoon verslaafd eraan als ik dat kijk mag niemand mij storen ik neem zelfs mijn telefoon niet op dan :oops: dat isa wel heel extreem he?! ik kan niet wachten tot het weer maandag is dan kunnen we weer gaan kijken.

2. Ook ik kijk trouw Grey's anatomy, ik vind het een super serie :D . Ik ga er dan ook altijd voor zitten hoor, net als jij :)

En daarna Men in Tree, vind ik ook helemaal geweldig....leuke maandagavond TV, zaliggggggggggggg

Liefs,
    Sylbi

3. 19nicole83

19nicole83 Actief lid

11 mei 2006
    260
    0
    0
    Drenthe
    ik vind het ook geweldig, maar ben nog meer van de dinsdagavond bij hun.

4. Niet meer actief

Ik kijk het alleen niet in NL (ik zou nooit zo lang kunnen wachten) ik ben al bij seizoen 3 en het is enorm spannend!

5. Dip

Dip Bekend lid

28 mrt 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    EIN-DE-LIJK komt er een beetje schot in die relatie van Meredith en McDreamy.. hehehe

6. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    What about brian bedoel je?
    Ik kijk zowel grey's anatomy en what abou brian ... heerlijk. Ga er echt voor zitten op maandag en dinsdag.

7. Ja! What about Brian kijk ik ook trouw...en donderdag altijd, The Ghost Whisperer en daarna House!..echt geweldige serie's waar ik voor gaat zitten.....

Liefs,
    Sylbi

8. Niet meer actief

Ha, hier nog eentje die ze allemaal kijkt: Grey's Anatomy, Men in Trees en What about Brian. Heerlijke televisie!

9. peetje22

peetje22 Actief lid

21 jul 2006
    332
    0
    0
    oh heerlijke serie kan niet wachten tot het weer maandagis

10. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    haha ja de donderdagavond is ook goed ja gohst wiperer en house! what about brian heb ik nog nooit gekeken eigenlijk. maar goed meredith en mcDreamy hebben eindelijk gekust ja!

11. Me 2 :D Dan duurt het zo lang he?

Liefs,
    Sylbi

12. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    sorrie ik zie dat ik het verkeerd geschreven heb

13. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ja veelste lang

14. Niet meer actief

ooh wat moeilijk om mijn mond te houden omdat jullie allemaal zo achter lopen, ik kijk geeneen serie per nederlandse tv ik ik kijk amerikaanse tv :) ik houd netjes mijn mond hoor!

15. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hhahah, Ponyville ik sluit me bij jou aan.

Ik kijk de nederlandse en de Amerikaanse, ben ook bij seizoen 3.

Ik kijk trouwens ook Veronica Mars, wordt hier niet uitgezonden maar is superleuk.

16. Niet meer actief

veronica mars ja dat heb ik weleens gekeken maar ben nu effe in to prison break omdat ik daarmee achter liep (ik zag het eerst niet zo zitten, de serie) MAAR HIJ IS SUPERGAAF!

Ik mis CHARMED! die laatste aflevering zo mooi! ik kijk de dvd's maar over en over haha

Ik download altijd:

Ghost Whisperer
    Supernatural
    Grey's Anatomy
    American Idol
    America's Next topmodel (cycle 8 begint 28 feb)
    Despereate Housewives
    House
    Prison Break
    Bones

ja dat was het geloof ik haha ben niet verslaafd ofzo hoor

17. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    bones vind ik ook goed daar zit altijd een goed verhaal in, maar ja ook dat kijk ik gewoon op tv dus ook dan zal ik wel achterlopen. haha jullie lopen gewoon voor!

18. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    @Ponyville

Ja Prisonbreak is hier ook de grote favoriet. Heb afgelopen vrijdag weer nieuwe aflevering binnen gehaald. Die gaan we dit weekend kijken, hebben we tenminste tijd.

Charmed vind ik ook helemaal geweldig, heb alle seizoenen nu gezien.

Smallville zijn we nu aan het kijken, op dit moment seizoen 5.

Veronica Mars kijk is dus altijd alleen, mannetje vind die niet leuk, maar ja is toch meer een meidenserie.

Bones, Ghost Whisperer, Supernatural en Dexter kijken we ook altijd. Volgens mij zitten wij qua series op een lijn. LOL.

Groetjes, Elvira

19. Niet meer actief

dexter ken ik niet waar gaat dat over?

20. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Dexter gaat over een Seriemoordenaar die zelf bij de politie zit. Hij vermoord alleen hele slechte mensen en houd hiernaast een leuk priveleven op. Het is zo je krijgt bijna sympathie voor de seriemoordenaar. Kan het moelijk uitleggen, maar het is een geweldige serie, als je van Prison Break houd en van Lost hou je hier ook van denk ik.

Deel Deze Pagina