Ben vandaag 4 weken en 1 dag zwanger moet eigenlijk vanmiddag om 1u biopt laten doen had bij uitstijkje pap 2... heb net gebeld of het wel door kon gaan assistente zal overleggen en terugbellen. Maar zit er nu eigenlijk niet op te wachten ben veel te bang dat het daardoor mis zou gaan! Iemand hier ervaring mee? liefs Bibaatje
Zou het wel griezelig vinden.. ben benieuwd wat ze zeggen. Persoonlijk zou ik niet gaan, maar dat is meer een gevoel.
Wat zeggen ze in het zh ervan? Lijkt me niet dat ze daar nu aan willen zitten terwijl je zwanger bent? In ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap!
Hallo, Bedankt voor jullie reacties! ZK heeft gebeld en gyn vond het toch verstandig het wel te doen want verderop in de zwangerschap kunnen ze het niet goed beoordelen.. Ik heb zelf besloten het niet te doen en pas verder te laten onderzoeken na mijn zwangerschap! Mocht gelijk een afspraak maken voor een echo en die is al 25 januari. Groetjes biabaatje
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat een vervelende situatie. Heb je nog gevraagd of er een verhoogde kans is bij een biopt dat het mis gaat? Kan me ook zo voorstellen dat mocht er iets verontrustends uit biopt komen je op tijd er bij wil zijn. Lastig zeg. Kwebbel