BerichtGeplaatst: Vr Feb 06, 2009 1:21 pm Onderwerp: Wat is er met mij aan de hand?! Reageer met quote Bewerk dit bericht Meld dit bericht aan een moderator Hallo mensen, Ik heb de laatste weken rare vage symptonen.. heb op 11 januari geslachtsgemeenschap gehad de dag dat ik heel erg vruchtbaar ben.. Ik had de eerste weken nogal last van wat emotioneel gedrag.. snel overstuur etc.. Daarna kreeg ik toch een bloeding.. (24 januari) eerste dag leek op een ongesteldheid daarna heb ik nog 2 daagjes licht gebloed.. Ik heb meestal veel krampen tijdens de ongesteldheid maar dit keer bleven de krampen ook na de ongesteldheid.. en nu nog steeds Vooral aan de zijkanten van mijn buik.. heb ook het gevoel dat mn buik opgezet is.. ben maar na de dokter gegaan vorige week en die heeft een zwangerschaptest gedaan (plastest) en die bleek negatief. maar heb nog een dochter en heb ook bij haar 3 zwangerschaptesten gedaan en kwam er pas na 5 mnd achter dat ik dus wel zwanger was want de andere daarvoor waren allemaal negatief.. en ik was gewoon ongesteld geworden die maanden .. wel lichter maar toch.. Nu heb ik dus de laatste 2 weken ook heel erg veel last van witte vloed.. Eerst heel erg waterig.. en nu is het wit en dikke vloeibaar spul... en zodra ik opsta loopt het eruit.. net als ik dus ongesteld ben.. mn borsten doen niet echt veel pijn maar k voel wel soms lichte steekjes erin.. ben ook heel erg moe, tegen de middag doen mijn ogen gewoon pijn van moeheid.. Nu ga ik vandaag weer naar de dokter omdat ik niet weet waar de klachten vandaan komen.. de dokter denkt aan een schimmelinfectie maar die heb ik eerder gehad en dan is je witte vloed meer vlokkerig en het jeukt.. dus dat kan het niet zijn denk ik.. Ik weet niet zo goed wat ik ermee aanmoet als het blijkt dat het geen schimmelinfectie is of iets anders.. Wie denkt dat ik ondanks de test toch zwanger kan zijn of heeft een andere verklaring.. wie heeft dit ook meegemaakt.. heb ik dan niet genoeg HCG.. of wat is het?! Embarassed Alvast bedankt voor jullie antwoorden! Groetjes Greetje
even een klein antwoord vraag aan je HA naar een echo! want als je vorige keer ook pas na 5 maanden achter kwam dan zou t miss wel zo kunnen zijn . dan kun je er ook rek houden met evt roken drinken en bepaald eten !