Vanmorgen wakker en getempt, 36,7! Dus hubbie gevraagd, zal ik testen, zegt hij kan dat dan? en het heeft toch geen nut want is toch niet raak. Maar ik toch testen en jawel hoor, gebeurd niets. Zie ik de linkerkant van de test ineens helemaal roze worden en denk huh? Dus naar prullebak om beschrijving te halen, kom terug op badkamer en kijk nog eens. Huh dat lijkt wel een vaag streepje? Dit streepje werd in 10 sec steeds duidelijker, hubbie komt naar badkamer gewandeld en ik vraag wat zie jij, zegt hij 2 strepen hoezo? Wow, dan ben ik dus zwanger. Hij geloofde het niet en ik ben ook gewoon gaan werken. Tot op dit moment geloofd hij het nog steeds niet en bij mij begint het langzaam door te dringen. Wowwwwwwwwwwwwww ik ben gewoon zwanger. Groetjes Monique ps: test staat in album
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Monique wat gaaf man! Super gefeliciteerd lieverd! Ga maar snel genieten met z'n tweetjes!
wehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd Moniqueje! geweldig! boeit dus niks dat bruin verlies he! kus Natas
Van harte, wat heerlijk zeg! Het is toch echt waar hoor, jullie zijn lekker zwanger! Geniet ervan! XX Lise
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa meid je hebt het echt verdient en dat na 12 maanden ! Echt super voor jullie en nu maar lekker gaan genieten
idd mona, ga er lekker van genieten ik heb de foto(s) gezien,en ik geloof t ook zeker wel hoor!,zie in mijn album daar staan de zelfde tests! succes en ik hoor t wel! groetjes krulliewullie