Van harte gefeliciteerd hoor! Geniet maar lekker van je zwangerschap! Oja, de deur van de juli-mama's staat voor je open! Liefs Kirby
Hee gefeliciteerd. We zijn even ver. Ik heb het ook vanmorgen ontdekt. Veel plezier de komende tijd en geniet er van. Dat ben ik ook zeke van plan Liefs Sandra
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Wat leuk voor jullie, echt een vette streep hoor, dus ga je mannetje maar mooi overtuigen, want het is echt zo ZWANGER. GEFELICITEERD En welkom bij de juli mama´s. X Neia
Heerlijk gevoel he Monique, zo'n positieve test na 12 maanden proberen...? Je kunt het eigenlijk niet geloven, maar het is echt zo! Hopelijk dringt het binnenkort ook tot je hubbie door hihi! Geniet ervan meid, van harte gefeliciteerd! x Nienke
Hallo allemaal, Heel erg bedankt voor jullie reacties, nou komen de traantjes pas echt goed los. Ben tijdens mijn werk in de pauze even een andere test wezen halen, om mijn hubbie te overtuigen (en mijzelf). In mijn album kan je zien, dat hij en ook ik het nou toch echt mag gaan geloven. Deze streep is zo duidelijk en kwam er ook meteen te staan. Verder vertelde hubbie net heel lief, dat hij vanmiddag stiekum op dit forum is gaan kijken, hij wist dat ik wel iets gezegd zou hebben hier. Heeft dit topic gevonden en jullie hebben hem ook ontzettend geholpen om het toch mogen te gaan geloven. Bedankt dus allemaal Gaan nou lekker van het weekend genieten en maandag even ziekenhuis bellen en hopen dat alles goed gaat en het ook blijft zitten. Dikke knuffel Monique
Monique, van harte superfantastischformidabel gefeliciteerd ! Geniet ze lieverd ! Da's pas een posi test ! Klim lekker op je wolkje ! Liefs xxx