Ik woon nu in Vlaardingen maar uit Rotterdam.me ouders wonen in Rotterdamndus ben regelmatig daar. Een lid van babybytes heeft mij paar keer in het echt gezien en nog 1 .dus zoiezo nep ben ik niet plus ik ga keer afspreken met iemand van hier. Nu verder over me uiterlijk dat k het reuze vind meevallen wat ik aan mezelf heb laten doen
Meis, je wenkbrauwen kunnen inderdaad mooier.. Bij de douglas hebben ze hele goede wenkbrauwpoeder met sjablonen van het merk Anastasia. Ik gebruik deze poeder ook en iedereen denkt dat het mijn eigen wenkbrauwen zijn. Echt waar, ga eens langs de douglas en probeer het uit, het gaat je super mooi staan!!
Ik ben jarenlang gothic geweest. Vinden ook heel veel mensen niet mooi. Ik vond dat wel. Dus...ik denk dat er best wel mensen zijn die blijkbaar van deze stijl houden. Ik vind het alleen erg sneu dat jij niet tevreden met jezelf bent. Je bent doorgeslagen met je uiterlijk door je onzekerheid. Ik heb daar wel medelijden mee want het lijkt me verre van gezond.
Nou dat klinkt misschien niet zoveel maar vind het wel doorgeslagen als je alles bij ekaar optelt: - zeer veel plamuur make up - nep wenkbrauwen - je lippen zijn al eens opgespoten - zonnebankbruin - borstvergroting - onnatuurlijk witblond - stukken nephaar - zogenaamd buikvet van een platte buik wegtrainen En dan vergeet ik vast nog dingen... Nee dit lijkt me niet gezond icm jouw onzekerheid
Mijn wenkbrauwen zijn ook 'nep'. Met permanente make up. (Waar ik enorm mee zit) Maar ik vind dat van mij dan toch wel 10 x beter dan dat van mommy12?
Mwoah, in de foto lijkt het nog wel wat inderdaad. Haha. Ik ben er nog nooit tevreden mee geweest. Zit me al jaren dwars. Vroeger te fanatiek aan het plukken geweest. Met niks als resultaat. Nu sinds een paar jaar dit van de foto. Probeer 't weer wat te laten groeien. Maar dat is echt zo goed als niet meer mogelijk. Bij de linker (op de foto) groeit het redelijk. Bij de rechter niet. Dus dat is ook geen kijk. Is ook wel te zien op de foto
Ik zag hier alle reacties over haar wenkbrauwen. En meerdere hadden het erover dat ze daar misschien wat mee moet doen. Dus ik probeer hiermee te laten zien dat het misschien ook anders voor haar kan..
Maar never mind. Ik heb niks gezegd. Was te verwachten dat je hier direct wordt aangevallen op dit forum met wat je ook zegt.