Jeeej ook hier een positieve test!!! Ik ben zo blij om na 2 maanden na mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap alweer een positieve test in handen te hebben. 'T is zelfs een knal test 4 dagen voor NOD. Dat betekend.... 1 augustus uitgerekend....
Gefeliciteerd!!! Ik had afgelopen dinsdag(ook vier dagen voor NOD) een mooie positieve test. En ook twee rondes na mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap... Geniet ervan
Ow wat fijn Rhea!! Ook gefeliciteerd! Ga jij afwachten of deze wel op de juiste plek zit? Of ga jij dit laten onderzoeken?
Ik heb al een afspraak in het ziekenhuis. Maar dat is meer omdat ik aan de medicatie moet gedurende zwangerschap en als ik er dan toch ben wil ik wel dat ze kijken of het op de juiste plek zit. Dinsdag de 27e moet ik er heen en ik vind het toch wel spannend... Ga jij je laten onderzoeken?
Ik wil het wel gaan laten onderzoeken. Ik ga morgen de huisarts bellen voor de mogelijkheden. Heb geen zin om af te wachten tot die verschrikkelijke pijn vanzelf komt opzetten terwijl dat voorkomen kan worden. Ik hoop voor jou dat alles goed zit!! Ik ga voor je duimen.
Gefeliciteerd! Hier ook na twee rondes weer zw! Rheaaaa whoeeehoeee je bent zwanger! Wat super tof! Fijn nieuws zo op de ochtend
@suuskie!! Ja goed hé!! Wij zijn ook superblij, vanmorgen toch maar weer een testje er tegen aan en die zijn nu net zo donker als de teststreep. Met jou gaat alles ook nog goed zie ik! Erg fijn.