Het was een doodgewone vrijdagmorgen, ik lag in bed met mijn zoontje naar de wha wha's en bumba te kijken en ik lag in gedachten mijn dag door te nemen. Even in mijn hoofd nalopen wat ik allemaal wilde doen, waaronder kattebak schoonmaken en ineens plopte er iets in mijn hoofd en ik kreeg heel sterk de aandrang om te testen. zo gezegd zo gedaan en gelijk twee strepen..... whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa IK BEN ZWANGER! Ben zo blij, wil het van de daken schreeuwen...na het weekend gaan we het iedereen vertellen, ik kan het niet voor me houden! De ouders en schoonouders weten het al hoor..grijnsssssssssssssss. Morgen hebben we nog een dagje uit naar de dierentuin met vrienden, waaronder ook een stel die midden in het ivf-verhaal zitten, dus wil niet hun dag verpesten, vind het al knap dat ze meegaan met al die "gezinnetjes". Dus nog even wachten en dan mag ik het echt van de daken schreeuwen! Ben zooooooooooooooooo blij!
gefeliciteerd meid! heerlijk gevoel toch?! ik kan het ook moeilijk voor me houden! we gaan het vandaag aan mijn ouders vertellen en morgen aan mijn schoonouders, die zijn nu een weekendje weg! liefs rebbel
haha grappig hoe jij er mee om gaat. Zou willen dat ik dat kon. Ik heb echt de dagen afgeteld en was op de testdag extreem vroeg wakker Hoe dan ook HOERA Zwangerrrrrrrrrrrrrr