Weer zwanger, hopelijk blijft het goed gaan! Spannend!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Nikkei, 10 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikkei

Nikkei Lid

3 okt 2013
    58
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ha meiden,

Afgelopen weekend zijn we er achter gekomen dat ik weer zwanger ben. Dit is de 3e keer in een jaar tijd, en heb nog geen baby in handen! In oktober 2013 zijn we bij 22 weken bevallen van een meisje. Op de 20 wk echo zijn we erachter gekomen dat ze een ernstige hartafwijking heeft waardoor we de zwangerschap hebben moeten beƫindigen. Daarna werd ik redelijk snel weer zwanger (3e ronde) en heb ik in mei een miskraam gehad bij 8 wk......

En nu... Weer zwanger maar het is oh zo spannend!! Ben er steeds mee bezig dat het ook fout kan gaan. Steeds als ik naar het toilet ga kijk ik of ik geen bloed zie, maak me druk of mijn FLINKE verkoudheid invloed heeft op de kleine..... Ik durf nog niet zo goed te genieten omdat we alleen nog maar negatieve ervaringen hebben. Ik weet dat de meeste zwangerschappen goede gaan, maar die ervaring hebben wij nog niet...

Ik hoop zo erg dat het goed blijft gaan!! 3x is scheepsrecht?? 26 september hebben we de eerste echo dus daar leef ik nu echt naar toe....

Kus

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik snap dat je het niet zo positief en rooskleurig kan inzien dan de meesten door je ervaringen, wat je meegemaakt hebt is natuurlijk ook echt verschrikkelijk!

Ik zal duimen dat je nu een plakbeebje hebt en een gezond kindje gaat krijgen!

3. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Ik duim voor jou, wat een vreselijke ervaring met jullie arme meisje. Hopelijk nu een super gezond kindje die goed blijft plakken.

Deel Deze Pagina