Het moment van de waarheid!

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by jolien, Sep 15, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jolien

jolien Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    1,223
    0
    0
    http://www.youtube.com/watch?v=abyEK6ZKe_Y

Hebben jullie de afleveringen gezien van het moment van de waarheid?
    Dat mensen daaraan mee doen :confused:
    Ben benieuwd hoeveel huwelijken er door sneuvelen!
    Moet eerlijk zeggen dat ik het wel een leuk programma vind!Maar goed,die mensen doen er ook zelf aan mee :)

2. Gabbel

Gabbel VIP lid

Apr 21, 2008
    6,555
    14
    38
    Gelderland
    ja ik heb het nu ook 2 keer gezien :confused:
    in amerika zijn er idd heel veel huwlijken al door gesneuvelt!
    ik zou echt never nooit niet aan zo'n programma mee doen !
    maar het is wel leuk om erna te kijken ;)

3. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

Aug 7, 2006
    2,015
    0
    0
    Ik vind het super om naar te kijken en wat betreft huwelijken die sneuvelen, ze doen zelf mee hoor......net zoiets als temptation island etc etc, ik zou zelf nooit meedoen eraan.

4. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Die vrouw die aan de Nederlandse editie zei dat ze meedeed voor het 'principe', d.w.z. zij zag zeg zelf als open en eerlijk en wilde dat ook naar haar geliefden zijn. Deze viel nog mee, ik heb voorstukjes gezien waarin vragen worden gesteld als: houd je meer van je schoonouders dan van je eigen ouders?

Inderdaad eigen keuze als je er aan mee doet, maar ik vind de eerlijkheid zo slecht nog niet. Mensen weten wel weer waar ze staan en uiteindelijk maken ze ZELF de keuze om uit elkaar te gaan of om ruzie te zoeken. Ik bedoel, je kan er ook over praten. Al zou ik mijn vriendje ook eerst verrot schelden als blijkt dat ie vreemd is gegaan hoor ;)

5. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    shit heb het gemist de aflevering... vorige week wel gezien en nu vergeten volgende week beter

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb vorige week voor het eerst een klein stukje gezien... ben er nu wel erg benieuwd naar geworden! Ik ga ook eens kijken :D

7. pluys

pluys Fanatiek lid

Jul 30, 2006
    4,587
    1
    36
    Harderwijk
    vind het helemaal leuk! Maar nooit dat ik er aan mee zou doen!

8. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

9. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Ik vind het wel grappig om te kijken al word ik helemaal kriegel van die stem....

Het antwoord is......

waar!

Pff, en dat bij iedere vraag.. Dan zap ik snel door.

10. Tania

Tania Fanatiek lid

May 13, 2008
    1,240
    0
    0
    Ik vind het een leuk programma. Ik snap alleen niet dat als je echt iets verbergen hebt dat je dan mee gaat doen.

Ik wilde me al op gaan geven want ik heb nog geen vraag gezien waarop ik geen antwoord durf te geven. Maar dat vond m'n vriend niet zo'n goed idee :)

11. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik heb de eerste aflevering gezien en vond het op zich wel leuk, maar ik werd net als Manuela79 helemaal simpel van dat gewacht op het antwoord. Waarom moet dat steeds zo lang duren? Heb serieus daardoor afgelopen week niet gekeken...

12. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
    Heb vanmiddag via uitzending gemist gekeken. Wel grappige programma maar zal er zeker nooit aan mee doen ook al kan je veel geld mee verdienen....

Share This Page