En we zijn er zooo blij mee! Het voelt nog enorm onwerkelijk, maar tegelijk ook wel heel echt. Bij elk kwaaltje of pijntje vraag ik me af of het nog goed gaat, af en toe is het echt zenuwslopend. We hebben lang geduld moeten hebben en we hopen dat het nu beloond gaat worden met een prachtig kindje Omdat ik af en toe een klein beetje bloed verlies kan ik morgen al bij de verloskundige terecht. Aan de ene kant heel fijn, aan de andere kant is het heel spannend wat we te horen gaan krijgen. We hopen dat ze een echo kunnen maken. Als ik het zelf goed uit heb gerekend zou ik dan 6 weken zwanger moeten zijn. Hopelijk is er dan al een klein kansje dat er wat te zien valt...
Het is nog even spannend... Omdat ik onregelmatig ben weet ik niet precies hoe lang ik zwanger ben. Ik denk zelf rond de 6 tot 6,5 week. Omdat ik vloed heb verloren heeft ze een echo gemaakt. Hier was een hele mooie zwangerschapsring op te zien, maar nog geen vruchtje... We waren eerlijk gezegd enigsinds teleurgesteld, zeker omdat we pas over 2 weken weer een echo hebben en het nu dus nog onduidelijk is of het allemaal wel goed gaat De verloskundige leek zich niet zo druk te maken, maar dat doe ik dus wel..
Mischien kun je ook nog geen vruchtje zien met 6 weken? anders vraag je het toch gewoon even? snap heel goed dat je je af gaat vragen of je het al wel had kunnen zien. En dan weet je waar je aan toe bent. Dan duren die twee weken wat minder lang.