Ik ben zo blij, ben nu 6 weken en 1 dag... ben alleen bang dat het niet goed zit.. In 2 weken tijd zijn mijn testen nog niet echt donkerder geworden Dinsdag de eerste echo!!
Ik hoop het echt! positief blijven vind ik best moeilijk. Ik heb zelfs gedroomd dat ik een echo had en er niks te zien was.. vind het echt eng...
Gefeliciteerd! Hier duurde het ook lang voor mn testen mooi knalden... erg onzeker maar ondertussen wel echt bijna 22 weken zwanger (na 4,5 jaar proberen)
hoelang duurde het voordat bij jou de testen knalden? ik moet zeggen dat ik na het schrijven van het bericht hier nog even 2 testjes er tegenaan heb gegooid (2 verschillende merken) en die knallen ineens alle2 terwijl ik gister nog een vaag streepje had... ik ben nu echt wel wat gerust gesteld!! geniet van je verdere zwangerschap!!
Gefeliciteerd bij de een zit er meer hCG in de urine dan bij de ander.. Dat kan heel erg verschillen. En dat zegt niets.
dankjewel!! Ja dat hoor ik inderdaad vaker.. maar maakte me er toch wel erg ongerust over... vanmiddag gelukkig eindelijk een knaltest gehad!!
dankjewel!! ik probeer te genieten maar vind het nog wel spannend hoor... dinsdag de eerste echo.. en als het hartje klopt dan kan het genieten echt gaan beginnen denk ik!