Ik zit hier voor me uit te staren en kan het gewoonweg niet geloven.... ik ben de 38 bijna gepasseerd en mijn man heeft een medisch verleden waardoor het maar de vraag was of de kwaliteit van het zaad voldoende goed zou zijn. Ben dikke week overtijd, net test bij de dokter gedaan en......... ik ben zwanger!!!!! Er gaat van alles en nog wat door mijn hoofd... pffhh... heftig dit hoor!!! Zo snel hadden wij het dus echt nooit verwacht. We zijn wel ontzettend gelukkig. Aangezien dit mijn eerste zwangerschap is, zou ik het leuk vinden om via dit forum met mede-zwangeren het hierover te hebben Ik hoop van jullie te horen.. enne.. aan alle dames in deze rubriek VAN HARTE gefeliciteerd van jullie zwangerschap en geniet ervan!! Curly
Bedankt voor jullie reacties! Mirre.. wat leuk!! Een tweede op komst... ook gefeliciteerd! En...co1984.... jij heel veel succes.. ik zal voor jullie duimen Groetjes Curly
Net afspraak gemaakt met Verloskundige: 8 januari moet ik er voor het eerst heen. Ben erg benieuwd!! Iedereen fijne dag gewenst! Curly